آنچه در مراسم Summer Fest Game 2022 گذشت

اخبار مهم مراسم Summer Fest Game 2022

Summer Fest Game مراسمی که اکثر گیمر های دنیا چشم انتظارش بودن تا خبر های جذاب یا بعضا شوکه کننده بشنوند. خیلی ها منتظر معرفی بازی های مورد انتظار شون بودند و یک سری ها منتظر دیدن تریلر های بیشتر از بازی هایی که در آستانه انتشار اند. اما باید بگم که Summer Fest Game 2022 اصلا اون چیزی نبود که انتظارش میرفت؛ به غیر از چند از خبر از بازی هایی که اصولا درباره شون میدونستیم، چیز خاص دیگه ای نداشت!

در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم چه بازی هایی در این مراسم معرفی شدند.

 

The Last Of Us Remake

The Last Of Us Remake

شاید مهم ترین خبر Summer Fest Game همین بود؛ بالاخره ساخت نسخه ریمیک بازی The Last Of Us 1 تایید شد. نکته جالب دیگه درمورد این بازی اینه که برای PC هم منتشر میشه(هورا!) این بازی در تاریخ ۱۱ شهریور برای PS5 منتشر میشه و گفتن برای نسخه PC اون هم “در دست ساخت” هست.

طبق تریلری که منتشر شد از پیشرفت گرافیکی بازی خبر دادن ولی از گیم پلی بازی چیزی نشون ندادند. ولی احتمالا باید شاهد تغییر و بهبود گیم پلی هم باشیم. این بازی ورژن کامل تره نسخه اورجینالش هست و شامل DLC ها و محتویات حذف شده بازی هست.

 

FortSolis

FortSolis

این بازی شاید یه نوع سورپرایز در Summer Game Fest محسوب میشد چون هیچکس چیزی درباره نمیدونست و اخباری درباره اش لیک نشده بود. چیزی که این بازی رو سر زبان ها انداخته، اینه که ۲ تا معروف ترین صداگذار های صنعت بازی سازی(صدا گذار شخصیت آرتور در رد دد و جوئل در لست آف آس) داخلش حضور دارند و همین شاید نوید یه بازی خوب رو بهمون بده.

چیز بیشتری از بازی ارائه نشد و طبق چیزی هم که از تریلر فهمیدیم، اینه که بازی در فضا و یه سیاره دیگه اتفاق میوفته و تم ترسناک داره.

تماشای تریلر در یوتوب

modern-warfare-2

COD: Modern Warfare 2

این بازی قبلا معرفی شده بود و حتی یه روز قبل از مراسم Summer Game Fest فهمیدیم که شما تو بازی پاتون به ایران باز میشه! بله ایران. این اخبار لیک شدن ولی مثل اینکه شما در نقش یه سرباز آمریکایی با ترور یه شخصیت ایرانی سر و کار دارید و خب همین احتمالا حواشی این بازی رو میتونه خیلی زیاد بکنه.

در مراسم یه تریلر از بازی نشون دادند که به نظر جالب میومد و اون رو جذاب نشون میداد. همچنین یه سری اطلاعات دیگه از بازی منتشر شد مثل اینکه توی این بازی دیگه خبری از مد زامبی نیست!

تماشای گیم پلی در یوتوب

The-Callisto-Protocol

The Callisto Protocol

یه تریلر دیگه بازی Callisto Protocol معرفی شد. The Callisto Protocol یک بازی ترسناک بقا است که قرار است در ۲ دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شود. این بازی توسط استودیو Striking Distance ساخته شده است که توسط Glen Schofield تأسیس شده است که قبلاً مجموعه Dead Space را ساخته بود.

به نظر خیلی ها این بازی میتونه یکی از بهترین بازی هایی باشه که قراره منتشر بشوند و به اصطلاح “هایپ” دورش خیلی زیاده.

تماشای تریلر در یوتوب

Saints-Row-Boss-Factory

Saints Row

یه دمو رایگان از بخش ساختن شخصیت های بازی با اسم Saints Row Boss Factory در Summer Fest Game منتشر شد. این بخش شما میتونید کارکتر خودتون رو تا اونجا میتونید شخصی سازی کنید. برای همه پلتفرم ها هم موجود هست و میتونید دانلود کنید.

Marvel's Midnight Suns

Midnight Suns

این بازی که جدید ترین بازی دنیای ماورل هست یه تریلر جدید در مراسم Summer Game Fest گرفت و از شخصیت جدیدی که به بازی اضافه شدند رونمایی کرد. قبلا این اطلاعات لیک شده بود و توی این تریلر دیگه رسما تایید شد. اسپایدرمن، ونوم و هالک شخصیت های جدیدی هستند که به این بازی اضافه شدند.

متاسفانه توی این تریلر هیچی از گیم پلی بازی نگفتن، واسه همین نمیدونیم بازی دقیقا قراره چطوری باشه و ما باید انتظار دیدن چه چیزی رو داشته باشیم. آیا رقیبی برای Gotham Knights هست یا مثل Avengers؟

Routine

Routine

Routine یک بازی ترسناک با تم فضایی از Lunar Software و Raw Fury است که موسیقی آن توسط Mick Gordon (سازنده Doom 2016) ساخته شده است. اطلاعات زیادی ازش اعلام نشد ولی اونچه که از تریلر بازی میشه فهمید این بود که شما یه سیاره در فضا هستید که باید با روبات های پیشرفته بجنگید و از دست شون فرار کنید. تریلر بازی که واقعا جذاب به نظر میومد.

تماشای تریلر در یوتوب

 

این ها میشه گفت مهم ترین اخباری بود که از مراسم Summer Game Fest باید میدونستید. کلی بازی دیگه هم بودن که معرفی شدند(بخش اعظم شون انیمه بودند!!!) که چیزی درباره شون نمیدونیم. بچه های گیمریما(محمود، رضا، ایلیا، علیرضا) Summer Fest Game رو لایو در توییچ پوشش دادند و ویدیو اخبار کامل Summer Fest Game رو هم میتونید در گیمریما شو این هفته در یوتوب یا اینستاگرام ببینید.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x