Survivor :Star Wars Jedi حجم عظیمی در PS5 دارد.

Survivor :Star Wars Jedi حجم عظیمی در PS5 دارد.

Survivor :Star Wars Jedi

بازیکنان برای دانلود نسخه Star Wars Jedi: Survivor PS5 به فضای زیادی نیاز دارند، زیرا اندازه فایل این بازی بسیار زیاد است.

jedi-survivor-open-world

حجم فایل نسخه PS5 بازی  ۱۴۷٫۵۷۷Star Wars Jedi: Survivor گیگابایت اعلام شده است که تأیید می کند بازیکنان باید فضای زیادی را برای دانلود بازی آزاد کنند. Star Wars Jedi: Survivor دنباله کاملی برای Star Wars Jedi: Fallen Order 2019 است، زیرا طرفداران بار دیگر نقش Cal Kestis را بر عهده می گیرند.

گیمرها قبلاً ایده ای از فضای مورد نیاز برای نصب Star Wars Jedi: Survivor داشتند، زیرا مشخص شد که بازی به ۱۵۵ گیگابایت فضا روی PC نیاز دارد. اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که Star Wars Jedi: Survivor حدود ۱۳۰ گیگابایت فضای PC را اشغال می کند، اما اخیراً با افزایش ۲۵ گیگابایت به روز شده است. این باعث می شود نسخه ۱۱۱PC گیگابایت بزرگتر از Star Wars Jedi: Fallen Order باشد و به نظر می رسد این روند با نسخه PS5 بازی ادامه خواهد داشت.

همانطور که توسط PlayStation Game Size فاش شده است، این بازی ۱۴۷٫۵۷۷ گیگابایت فضای PS5 را اشغال می کند و آن را به یکی از بزرگترین بازی های کنسول تبدیل می کند. این اطلاعات مطابق با اندازه این بازی در Xbox Series X است که به ۱۳۹.۰۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارد.

از سوی دیگر، نسخه Xbox Series S بازی Star Wars Jedi: Survivor بسیار کوچکتر از نسخه Xbox Series X است، زیرا تنها حدود ۴۴ گیگابایت فضا نیاز دارد. از آنجایی که پردازنده گرافیکی Xbox Series S به طور قابل توجهی ضعیف تر از Xbox Series X است، احتمالاً با بافت های با وضوح بالا و گرافیک ارتقا یافته ارائه شده توسط نسخه Xbox Series X همراه نیست.

Survivor :Star Wars Jedi

  • ۱۴۷٫۵۷۷ گیگابایت
  • تاریخ پیش دانلود: ۲۶ آوریل

PlayStation Game Size همچنین تاریخ پیش‌ دانلود Star Wars Jedi: Survivor PS5 را تأیید می‌کند که ۲۶ آوریل است و به طرفداران حدود دو روز فرصت می‌دهد تا کمتر از ۱۵۰ گیگابایت را دانلود کنند. بیشتر بازی‌های PS5 دقیقاً ۴۸ ساعت قبل از عرضه رسمی قابل دانلود هستند، بنابراین Star Wars Jedi: Survivor روند مشابهی را در این زمینه دنبال می‌کند.

بازی‌های با بودجه بالا در PS5 و Xbox Series X فضای زیادی را اشغال می‌کنند، اما تعداد بسیار کمی از آن‌ها از مرز ۱۰۰ تا ۱۲۰ گیگابایت فراتر می‌روند. در حالی که فضای ذخیره سازی مورد نیاز برای بازی های AAA متفاوت است، بسیاری از آنها زیر ۱۰۰ گیگابایت در PS5 هستند، از جمله عناوین مورد تحسین منتقدان مانند God of War Ragnarok و Resident Evil 4. با این حال، برخی از بازی‌ها مانند Call of Duty: Black Ops Cold War و Marvel’s Avengers حجم های مضحکی روی PS5 دارند و این بازی جدیدترین مورد در این فهرست است.

Star Wars Jedi: Survivor در ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ برای PC، PS5 و Xbox Series X عرضه می شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x