The Last of Us Part 1 clothes refrences

رفرنس های بازی های پلی استیشن در The Last Of Us Part 1

کاستومایز کردن اِلی در The Last Of Us Part 1

God Of War

اسکرین شات های منتشر شده از The Last of Us Part 1 نشان می دهد که توی بخش کاستومایز کردن کارکتر، رفرنس های مخلتفی وجود دارد از جمله Sly Cooper، Jak and Daxter و God of War. تا به اینجا همه مربوط به بازی های خود پلی استیشن هستنند.

یکی از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی The Last of Us که در نسخه‌ی ریمیک آینده توجه زیادی بهش شده است، گزینه‌های کاستومایز کردن است، چیزی که ما به‌طور مختصر در اطلاعاتی که Naughty Dog در ماه گذشته به اشتراک گذاشت، دیدیم. اطلاعات درز شده اخیر هم نشان داده است که گزینه های شخصی سازی الی شامل چندین مورد از بزرگترین IP های پلی استیشن است.

Ghost of Tsushima

اطلاعاتی که توسط اکانت توییتر NaughtyNDC به اشتراک گذاشته شده است، گزینه های کاستومایز کردن جدید الی شامل تی شرت هایی است که به انواع بازی های پلی استیشن ربط دارد. برخی از مواردی که تاکنون منتشر شده اند عبارتند از Sly Cooper، God of War Ragnarok، Ghost of Tsushima، Horizon، Returnal و Resistance.

همچنین Naughty Dog سری بازی خودش یعنی Jak and Daxter را هم فراموش نکرده است و به نظر می رسد که چندین مورد از آن را هم به The Last of Us Part 1 اضافه کرده است. چند تیشرت Jak و Daxter وجود دارد که الی می تواند بپوشد. در کنار این شما عینک و کوله پشتی Jak رو هم دارید.

مشخص نیست که آیا فقط الی میتوانید اینطوری لباس های بازی های دیگه رو داشته یا جوئل هم این توانایی رو دارد، اما در نظر گرفتن همه گزینه های کاستومایز کردن که تاکنون برای جوئل دیده ایم شاید بتوان گفت این کار برای او فقط در حد تغییر شکل پیرهنش است و لباس بازی های دیگه رو نمیتونه داشته باشه.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x