اطلاعات جدیدی از بازی جدید Tomb Raider لو رفت

کنسل شدن فیلم جدید Tomb Raider؟

Tomb Raider Pic1

Crystal Dynamics سخت در حال کار بر روی یک بازی جدید Tomb Raider در Unreal Engine 5 است، اما جزئیاتی که تا به حال از آن به بیرون درز پیدا کرده ناچیز بوده است. با این حال، به تازگی اطلاعاتی از روند ساخت بازی لو رفته است که در آن بیشتر در مورد داستان بازی و چگونگی تکامل لارا به عنوان یک شخصیت از زمان Shadow of the Tomb Raider میگوید.

این اطلاعات توسط Colin Moriarty، مجری Sacred Symbols منتشر شده است که ادعا می‌کند خودش اسکریپت ویس بازی را از یک اینسایدر دیگر دریافت کرده است. ظاهراً اسکریپت نشان می‌دهد که بازی جدید Tomb Raiderبا نام «Project Jawbreaker» در حال توسعه است و درونش المان های “فانتزی” هم وجود دارد.

Tomb Raider Pic2

در مورد خود لارا، گفته می شود که پروژه Jawbreaker او را مجبور می کند که درام خانوادگی خود را پشت سر بگذارد؛ از تنهایی کلافه شده و به دنبال جواب میگرده. سو استفاده های گذشته او ظاهراً الهام بخش نسل جدیدی از Tomb Raiders خواهد بود و لارا ظاهراً با گروهی از مهاجمان متحد می شود تا با یک فاجعه مرموز روبرو شود. گفته می‌شود که در این بازی یک لارا کرافتِ کمتر دردسر ساز را خواهیم داشت، زیرا خودش برای محافظت از وسایل هنری کار می‌کند نه اینکه به دنبال آنها باشد.

Tomb Raider Movie

در حالی که این اطلاعات بسیار هیجان انگیز است، باید به خاطر داشت که هیچ یک از این موارد تایید نشده است. از آنجایی که Colin Moriarty ادعا می کند این اطلاعات از یک اسکریپت به دست آمده است، این اطلاعات کمی معتبرتر از بقیه است، اما همچنان نمیتوان با قاطعیت درموردش نظر داد. اگر Crystal Dynamics در حال انتخاب صداگذار است، پس به احتمال زیاد توسعه آن خیلی دور نیست، به این معنی که شاید خیلی دیگه توی بازی تغییرات نبینیم.

توی یه خبر دیگه از Tomb Raider، باید بگیم که خانم Alicia Vikander ممکن است دیگر در فیلم بعدی Tomb Raider شرکت نداشته باشد زیرا ظاهراً قرارداد Amazon و MGM لغو شده است. در عوض، گفته می‌شود که GK Films در حال کار روی یک مورد دیگر است، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا این به شکل یک فیلم است یا سریال.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x