تاریخ انتشار DLC جدید Assassin's Creed Valhalla فاش شد.2022

تاریخ انتشار DLC جدید Assassin’s Creed Valhalla فاش شد.۲۰۲۲

Assassin’s Creed Valhalla

تاریخ انتشار اکسپنشن بازی Assassin’s Creed Valhalla که به نام Forgotten Saga هست، مشخص شده است.

Assassin's Creed Valhalla Forgotten Saga

Assassin’s Creed Valhalla یک بازی اکشن نقش آفرینی محصول سال ۲۰۲۰ توسط یوبی سافت است که جدیدترین بازی اصلی در مجموعه Assassin’s Creed است. بسیاری از طرفداران برای انتشار DLC رایگان Forgotten Saga برای Assassin’s Creed Valhalla هیجان زده هستند، که یک تجربه بازی در حالت roguelike خواهد بود.

DLC رایگان Forgotten Saga که برای اولین بار در اواسط ژوئن برای Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد، هیجان زیادی را در جامعه ایجاد می کند، زیرا این کاری است که Assassin’s Creed قبلا هرگز انجام نداده است، معرفی گیم پلی roguelike برای آن‌هایی که ناآشنا هستند.

 سبک roguelike معمولا بازی‌های هستند که در یک دانجن رندوم ساخته شده شروع می شوند و در عین حال دشمنانی برای شکست دادن هست و آیتم‌هایی برای غارت که در طول ران به شما کمک می‌کند. اگر بازیکن بمیرد، آنها به منطقه شروع بازگردانده می شوند، و کل “دانجن” ریست می شود و امکان پخش مجدد تقریبا بی نهایت را فراهم می کند.

Redditor Adam135790 یک اسکرین شات از یک نظر YouTube پست می کند که نشان می دهد یک حساب رسمی یوبی سافت تاریخ انتشار Forgotten Saga DLC، یعنی ۲ آگوست را منتشر می کند. این نظر در مورد یک ویدیوی یوبی سافت است که جزئیات گیم پلی roguelike برای Forgotten Saga را نشان می دهد که زمانی معرفی خواهد شد. DLC در آن تاریخ منتشر می شود. این خبر احتمالا برای بسیاری از طرفداران Assassin’s Creed که هیجان زده هستند تا چیز جدیدی را برای این فرنچایز امتحان کنند، هیجان انگیز است.

Assassin's Creed Valhalla Forgotten Saga

در میان انواع مختلف اخبار درمورد Ubisoft و فرنچایز به طور کلی، مانند رویداد Assassin’s Creed در سپتامبر که اساساً آینده بازی ها را تعیین می کند، این اخبار در مورد DLC رایگان است که قرار است تا چند روز دیگر منتشر شود. واقعا خوش آمدید بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر اخبار بیشتر در مورد Assassin’s Creed Infinity یا هر عنوان دیگر Assassin’s Creed هستند، بنابراین این حالت جدید بازی باید راه خوبی برای طرفداران باشد تا قبل از Assassin’s Creed Infinity مشغول باشند.

Assassin’s Creed Valhalla به همراه دو نسخه قبلی خود، Assassin’s Creed Odyssey و Assassin’s Creed Origins که بیشتر در سبک RPG است، کمی با طراحی اصلی بازی های Assassin’s Creed که بیشتر بر روی گیم پلی سبک اکشن ماجراجویی و برجسته کردن مکانیک های مخفی کاری بازی متمرکز بود. فاصله دارد. 

این حالت بازی مانند یک قدم دیگر است زیرا برای اولین بار برای این فرنچایز است اما این بدان معنا نیست که بازی کمتر سرگرم کننده یا لذت بخش خواهد بود. اگرچه برخی از طرفداران امیدوارند فرنچایز Assassin’s Creed عناصر RPG را حذف کند، بسیاری دیگر از این جنبه های بازی های اصلی اخیر لذت می برند.

در هر صورت، طرفداران می توانند منتظر پخش DLC رایگان Forgotten Saga در Assassin’s Creed Valhalla در ۲ آگوست باشند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Assassin’s Creed Valhalla هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x