Twenty One Pilots

کنسرت گروه Twenty One Pilots در Roblox

کنسرت گروه Twenty One Pilots در Roblox

بازی روبلاکس با همکاری گروه Twenty One Pilots کنسرتی رو داره میزاره.

Band

همه ما Fortnite را دیدیم که کنسرت های مجازی برای نوازندگان بزرگ برگزار می کند و اکنون Roblox در حال انجام این کار است. بازی سندباکس میزبان یک رویداد ویژه است که در اطراف گروه پاپ-پانک معروف Twenty One Pilots برگزار می شود. این رویداد که امروز اعلام شد ، بهترین موسیقی های این دو نفر را در یک تجربه کنسرت تعاملی مانند دیگر نمایش می دهد.

همچنین این بند در دو سه ماه پیش جدید ترین آلبوم خود که ششمین آلبوم خود بود رو منتشر کردن به اسم Scaled and Icy که بازخورد خیلی خوبی در سبک خود داشتن از بهترین آهنگ های این آلبوم میشه Shy Away , Never Take it , Choker, Redecorate و Formidable نام برد این بند به آهنگ های Ride و Stressed out که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد معروف هستند.

اگر کنجکاو هستید ، ما تمام جزئیات رویداد Roblox Twenty One Pilots را که تا به الان گفته شده در اختیار داریم. پس با ما همراه باشید با این خبر جالب. شما می تونید باقی خبر های مهم گیم رو در سایت بخش اخبار سایت گیمریما دنبال کنید.

اما اول تریلر اصلی کنسرت رو در پیج اصلی روبلاکس ببینید:

این کنسرت چه زمانی برگزار میشه؟

رویداد Roblox Twenty One Pilots طی دو روز ، ۱۷ تا ۱۹ سپتامبر که مصادف با ۲۶ و ۲۸ شهریور برگزار می شود. پیش نمایش از ۱۵ سپتامبر آغاز می شود و دو روز ادامه دارد.

در اینجا زمان بندی رویداد Roblox Twenty One Pilots است:

پیش نمایش: ۱۵ سپتامبر ۲۴ شهریور ۰۳:۳۰ بامداد با تکرار هر ساعت

کنسرت: ۱۷ سپتامبر ۲۶ شهریور ۰۳:۳۰ یامداد با تکرار هر ساعت تا دو روز بعد

این بدان معناست که هر زمان که در این روزها وارد Roblox می شوید ، باید بتوانید رویداد Twenty One Pilots را در حالی که زنده است ، شرکت کنید. در حال حاضر نیز برخی از اهداف و آیتم های خاص موضوعی وجود دارد ، با شکار رفتگان از ۸ سپتامبر تا ۱۹ سپتامبر.

برای این کنسرت کاوری هم ساخته شده که در زیر می بینید:

Cover

به دنبال موفقیت کنسرت Lil Nas X Roblox در سال گذشته ، Twenty One Pilots هنرمندان بعدی هستند که در Roblox اجرا می کنند. این رویداد شامل یک کنسرت مجازی خواهد بود ، جایی که تماشاگران می توانند به آهنگی که گروه بعدی در آن اجرا می کند رای دهند.

این مورد در بالای لباس ها و آواتارهای با مضمون ویژه قرار دارد تا بتوانید از طریق شکار رفتگران قبل از نمایش ، قفل آن را باز کنید. آنها دارای لوگوی گروه و رنگ زردی هستند که اغلب در عکس ها استفاده می کنند.

آیتم هایی که در تاریخ ذگر شده در بازی اضافه شدهه در تصویر زیر میبینید.

Items

همچنین این عکس هم از پشت صحنه این گنسرت در حال ضبط گرفته شده:

BTS Concert

مطمئناً این یک خبر هیجان انگیز برای طرفداران Twenty One Pilots مثل خود من است ، که نتوانسته اند در دوران کرونا در مقابل مخاطبان اجرا کنند. کنسرت های مجازی در حال حاضر بسیار شگفت انگیز است و به احتمال زیاد این آخرین کنسرت نیست که خواهیم دید.

این بود خبر کنسرت Twenty One Pilots در Roblox این خبر برای خود من خیلی عجیب بود من خودم انتظار اینو داشتم که روزی بند بزرگی مثل این بند که تجربه استریم کنسرت هم دارند که توی یک بازی معروف کنسرت بزارن که تقریبا اون روز رسید اما من انتظار نداشتم که این کنسرت توی بازیی مثل Roblox باشه امیدوار بودم این بند رو توی بازییی مثل Fortnite کنسرت بزاره.

شما هم حتما نظراتتون رو در مورد این خبر برامون بنویسید که خیلی بهمون انرژی میده.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x