مولتی پلیر Call of Duty Vanguard

رونمایی از مولتی پلیر Call of Duty Vanguard و ۸ دقیقه گیمپلی جذاب

رونمایی از مولتی پلیر Call of Duty Vanguard و ۸ دقیقه گیمپلی

Sledgehammer Games اولین جزئیات مولتی پلیر Call of Duty Vanguard پاییز امسال را با تریلر زیر رونمایی کرد. در انتهای مقاله رونمایی از مولتی پلیر Call of Duty Vanguard یک گیم پلی جذاب ۸ دقیقه از یوتیوبر Speros براتون می زاریم.

ابتدا ، اجازه دهید در مورد حالت ها ، نحوه تفنگ و احساس کلی تیرانداز WW2 آینده از Sledgehammer Games صحبت کنیم. از آنجا که من به همه ۱۶ نقشه های مولتی پلیر Call of Duty Vanguard یا همه حالت ها دسترسی نداشتن و نتوانستن تمام اسلحه های مختلف را امتحان کنن ، بدیهی است که این برداشتها محدود است.

گیم پلی ، حالت ها و مبارزه

Sledgehammer و Activision به خیلی از  استریمر ها اجازه دادند چندین حالت مختلف را بازی کنن. برخی از آنها احتمالاً با Domination (گرفتن و نگه داشتن سه امتیاز) و Kill confirmed (TDM با برچسب های سگ که باید جمع آوری کنید) آشنا هستید. تنها حالت جدیدی که بازی کردن Patrol بود ، که در اصل Hardpoint است ، اما نقطه به طور مداوم روی نقشه حرکت می کند و اساساً یک مسیر نامرئی است.Patrol

 

حالت Patrol در مولتی پلیر Call of Duty Vanguard یک پیچ و تاب جدید سرگرم کننده است که من واقعاً از آن لذت بردم. شما هرگز نمی توانید از نقطه ایستاده و دفاع کنید زیرا همیشه در حال حرکت است ، بنابراین حالت بازی بسیار فعال تر از Hardpoint است. دشمنان می توانند از هر طرف به سمت شما بیایند و شما می توانید از مدافعان پرش کنید. همه چیز بسیار آشفته است

من این حالت ها را در حالت ۶v6 و تیم بزرگ بازی کردم. مولتی پلیر Call of Duty Vanguard دارای یک سیستم گیج کننده جدید “combat pacing” است که واقعاً یک روش فانتزی برای تعیین اندازه تیم های مورد نظر شما در هر نقشه معین است. Combat Pacing چیزی شبیه به این است:

Tactical تجربه کلاسیک ۶v6

Assault گام های متوازن مبارزه ای که به شما فضای کافی برای تنفس و اهداف زیادی برای کشتن می دهد. در نسخه بتا چند نفره ، تعداد بازیکنان بین ۲۰ تا ۴۸ بازیکن متفاوت است

Blitz لابی های اکشن با شدت بالا

Tactical گیم پلی کلاسیک ۶v6 شما است که در مورد بازی های Call of Duty ترجیح می دهم (مگر اینکه ما در مورد حالت های خاصی مانند Gunfight یا War Mode صحبت کنیم که من بیشتر دوست دارم).

Gunplay احساس می کرد بسیار مناسب است. بازی بر اساس موتور Modern Warfare ساخته شده است ، بنابراین شباهت های زیادی با مواردی مانند دویدن و در کل احساس بازی به طور کلی وجود دارد. ممکن است کمی سریعتر و کمی زمیندارتر باشد – Modern Warfare یک واقع گرایی بدیع دارد که اساساً برعکس سبک بازی سریع جنگ سرد است. من می گویم پیشتاز جایی در وسط می افتد.

افزودنی جدید دیگر مولتی پلیر Call of Duty Vanguard دیوارهای تخریب پذیر است. اینها بسیار واضح هستند زیرا در اصل فقط تخته هستند به جای دیوارهای واقعی. می توانید اینها را شلیک کنید یا لغزش دهید یا تکه تکه کنید ، مسیرهای جدیدی را باز کنید یا برخی از دشمنانی را که به اشتباه تصور می کنند پوشش دارند ، از بین ببرید. در مورد محیط های تخریب پذیر ، اساساً این حداقل ها است.

نقشه ها

چهار نقشه ای که در دسترس است که همه آنها بسیار متفاوت از یکدیگر بودند. این برخلاف حالت Champion Hill است ، جایی که نقشه ها کاملاً شبیه به هم بودند ، به ویژه از نظر پالت رنگی که همه قهوه ای و خاکستری و سبز ارتش بودند. آن نقشه ها دیدن بازیکنان دشمن را بسیار سخت کرده بود.

EAGLE’S NEST

EAGLE’S NEST

پایگاه کوهستانی معروف هیتلر – کوچکترین نقشه از بین چهار نقشه در مولتی پلیر Call of Duty Vanguard. این شامل یک مرکب و اساساً سه خط است. خط چپ با یک پیاده رو چوبی یا یک راهرو بازتر در فضای باز که از کنار پنجره ها و راهروهایی که به داخل منتهی می شوند عبور می کند. خط راست یک راهرو طولانی در فضای باز است که برای تیراندازی از هر دو طرف مناسب است.

GAVUTU

GAVUTU

Gavutu یک نقشه کوچک در مولتی پلیر Call of Duty Vanguard جزیره جنوبی اقیانوس آرام است. مسیرهای پیچ در پیچ زیادی دارد ، یک خط مرکزی طولانی باز مناسب برای نبردهای تک تیرانداز ، و چندین ترکیب برای کاوش. در نقشه Domination ، نقاط A و C هر دو در ساحل هستند در حالی که براوو در بزرگترین مجموعه قرار دارد. در اینجا ، یک مخزن روی یک سکو از پشت بام بالا و پایین می رود و به فضای داخلی محل مورد نظر می رسد ، که چین و چروک جالبی است.

HOTEL ROYAL

HOTEL ROYAL

یکی دیگر از نقشه های متوسط مولتی پلیر Call of Duty Vanguard ، هتل رویال بیشتر یک نقشه داخلی است ، اما شامل خطوط در هر دو طرف و پشت بام برای نبرد است. دو دهلیز سقف را تزئین می کند و می توانید شیشه را بشکنید و از بالا وارد دشمنان دیده نشوید. در داخل شما می توانید پوشش زیادی پیدا کنید ، با میله ها و اتاق های مختلف برای مخفی شدن.

RED STAR

RED STAR

بزرگ ترین نقشه مولتی پلیر Call of Duty Vanguard از چهار نقشه هم RED STAR هستش.

گرافیک کیل استریک و …

از لحاظ گرافیکی ، مولتی پلیر Call of Duty Vanguard خوب به نظر می رسد. Modern Warfare دارای یک پالت تا حدودی بی رنگ بود اما به شیوه خود کار می کرد و واقع گرایی را تداعی می کرد که به بازی حس خاصی می داد.  Black Ops Cold War واقع گرایی را کاملاً به نفع رنگهای روشن و مکانهای متنوع کنار گذاشت. این امر تشخیص دشمنان را آسان تر کرده و به تجربه بازی بیشتر در بازی افزوده است.

Characters

مولتی پلیر Call of Duty Vanguard در جایی بین این دو سقوط می کند. این بازی به اندازه Modern Warfare خشن نیست اما به اندازه جنگ سرد رنگارنگ نیست.

Killstreaks به جای Scorestreaks بازگشته است. که به نظر خود من خیلی بهتر هستش. اینکه پلیر اون هدف رو داشته باشه که تعدادی کیل داشته باشه بدون اینکه بمیره خیلی بهتر از اینکه ناگهانی با جمعکردن امتیاز براتون بیاد Killstreak ها.

Killstreaks های داخل مولتی پلیر Call of Duty Vanguard که تا به الان دیده شدن.

Spy Plane

Intel: 3 kills (Personal Radar)

Spy Plane: 4 kills

Counter Spy Plane: 4 kills

Glider Bomb: 5 kills

Care Package: 5 kills

Strafe Run: 6 kills

Dogs: 10 kills

برگشت سگ ها به مولتی پلیر Call of Duty Vanguard خیلی عالیه و خیلی وقته که اونا رو ندیدیم.

DOGS

مینی مپ همان Modern Warfare است ، به این معنی که هنگام شلیک با سلاح های بدون صدا خفه کن ، بازیکنان به عنوان نقاط قرمز روی نقشه ظاهر نمی شوند. یک مزیت رادار وجود دارد که این عملکرد را دوباره روشن می کند ، اما البته از سایر مزایای مفید جلوگیری می کند. من مطمئن نیستم که چرا ما به این سیستم باز می گردیم که اطلاعات حیاتی را از بازیکنان دور می کند ، اما من فکر می کنم که حتی تا حدودی به زمین بازی باز می گردد و بازیکنان بهتر را به نفع بازی های معمولی مختل می کند.

در ادامه با یک گیم پلی جذاب ۸ دقیقه از یوتیوبر Speros با ما همراه باشید. اما قبلش نگاهی داشته باشید به مقاله معرفی کامل Champions Hill آلفای Call of Duty Vanguard در سایت گیمریما.

این بود رونمایی از مولتی پلیر Call of Duty Vanguard و ۸ دقیقه گیمپلی اگر از این مقاله خوشتون اومد حتما نظراتتون رو در مورد این بازی بنویسید که خیلی به ما انرژی میده.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x