FIFA 23 احتمالا کراس پلتفرم خواهد بود

FIFA 23 احتمالا کراس پلتفرم خواهد بود

در FIFA 23 میتوانید به دوستاتون با کنسول های مختلف بازی کنید

FIFA 23 کراس پلتفرم میشود

سری پرچم‌دار EA، یعنی FIFA در چند ماه گذشته پس از انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی در اکتبر ۲۰۲۱ مبنی بر اینکه در حال بررسی توافقنامه مجوز خود با فیفا است، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و اوایل همین هفته هم مدیرعامل شرکت EA در گلایه از فیفا گفت که نام FIFA مانع از پیشرفت این بازی میشود.

با وجود این نظرات، به نظر می رسد که EA حداقل در سال جاری با نام تجاری FIFA ادامه خواهد داد و عنوان بعدی آن FIFA 23 است.

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات عنوان FIFA امسال این است که برای اولین بار در تاریخ این سری، بازی کراس پلتفرم میشود و بازیکنان میتوانند با افراد دیگر در  سراسر پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و PC برای همه حالت‌های فیفا با همدیگر بازی کنند.

FIFA 23 کراس پلتفرم میشود

علاوه بر این، FIFA 23 شامل جام‌های جهانی مردان و زنان می‌شود، و EA لایسنس خود را در تمام لیگ‌های بزرگ گسترش می‌دهد تا یک تجربه FIFA را ایجاد کند که مردان و زنان را با هم جمع کند.

پیشرفت هایی در فناوری Hypermotion جدید آن نیز صورت گرفته است که برای اولین بار در FIFA 22 معرفی شد. این فناوری ده برابر شده است و اکنون به تیم توسعه اجازه می دهد تا با استفاده از دوربین های استادیوم انیمیشن هایی از فوتبالیست های واقعی در مسابقات واقعی ضبط کند و نیازشان به Xsens را از بین ببرد. در جلسه اخیر کارکنان ادعا شد که این تغییر منجر به این شده است که تیم توسعه دهنده بتواند بیش از ۱۰۰ برابر داده های بیشتری را در یک فصل لیگ ثبت کند.

FIFA 23 کراس پلتفرم میشود

اگرچه این تغییرات برای این سری بسیار مهم خواهد بود، اما بزرگترین سوالی که همچنان مطرح است این است که آیا EA برند فیفا را کنار می‌گذارد یا خیر؛ با ثبت نام تجاری اخیر نشان می‌دهد که ممکن است این اتفاق بیفتد و EA تصمیم گرفته است این سری را EASports FC بنامد.

در این میان یک سری شایعاتی نیز منتشر شده است که ممکن است بخش آلتیمیت فیفا به صورت رایگان منتشر شود(اثرات بازی UFL؟)، اما از صحت این اطلاعات نمیتوان مطمئن بود. باید صبر کرد و دید با نزدیک شدن به انتشار بازی چه اطلاعاتی به ما خواهند داد.

 

برای دیدن اخبار دنیای گیم اینجا کلیک کنید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x