Ubisoft سرور های Hyper Scape خود را خاموش می کند.

Ubisoft سرور های Hyper Scape خود را خاموش می کند.

Hyper Scape

یوبی سافت رسما اعلام کرد که قصد دارد توسعه بازی بتل رویال Hyper Scape خود را پایان دهد و سرورهای خود را در ماه آوریل تعطیل کند.

Hyper Scape

بازار بتل رویال اشباع شده است.

بازار بتل رویال اشباع شده است، این غیرقابل انکار است. با این حال، زمانی که یوبی سافت در سال ۲۰۲۰ بازی رایگان بازی نبرد رویال خود یعنی Hyper Scape را راه اندازی کرد، به نظر موفقیت آمیز بود. با حمایت یوبی سافت، بازی این فرصت را داشت که با انتشار مداوم به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید، پیشرفت کند. با این حال بازی بلافاصله با مشکل مواجه شد و مورد انتقاد گسترده قرار گرفت. از آن زمان، بتل رویال بهبود نیافته است. شاید جای تعجب نباشد که یوبی سافت اکنون اعلام کرده است که توسعه بازی در حال پایان است و سرورها خاموش خواهند شد.

این اطلاعیه صبح پنجشنبه در یک پست وبلاگی با عنوان “پیامی در مورد آینده هایپر اسکیپ” در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. پست کوتاه و مفید است. تیم توسعه به هایپر اسکیپ Contenders می گوید که تصمیم گرفته است به توسعه بیشتر بازی پایان دهد. این تیم به بازیکنان می گوید که از آنها برای پیوستن به “سفر ما” بی نهایت سپاسگزار است و قصد دارد آنچه را که از Hyper Scape آموخته است به پروژه های آینده ببرد.

سرورهای Hyper Scape فوراً خاموش نمی شوند. یوبی‌سافت سرورها را برای مدتی باز می‌گذارد تا به بازیکنان این امکان را بدهد که آخرین هورا در نبرد رویال داشته باشند. تاریخ خاموش شدن رسمی سرورهای Hyper Scape 28 آوریل، سه ماه دیگر خواهد بود. در حالی که به طور واضح بسته شدن سرورها یک تصمیم ناامید کننده و ناامید کننده است، به ویژه در مورد حفظ و بایگانی، یوبی سافت می توانست به سادگی سرورها را فوراً خاموش کند و در عوض به بازیکنان زمان کمی برای بازی می دهد.

Hyper scape

یوبی سافت همچنین از بازیکنان به خاطر “علاقه و تعهد”شان به بازی تشکر می کند، در حالی که توسعه همچنان فعال بود. توسعه دهندگان یوبی سافت می گویند که تعهد بازیکنان به Hyper Scape “همیشه گرامی داشته می شود”، پیامی صمیمانه از طرف تیمی که باید با بازی ای که سال ها روی آن کار کرده است خداحافظی کند.

این نوشته مدتی است که برای هایپر اسکیپ روی دیوار گذاشته شده است، زیرا جامعه بتل رویال عمیقاً آگاه بوده است. آخرین پیام به اشتراک گذاشته شده توسط Hyper Scape در حساب توییتر خود به تاریخ ۳۰ ژوئن است و یک کمیک رسمی هایپر اسکیپ منتشر شده توسط Dark Horse را برجسته می کند. آخرین به روز رسانی بازی، از فصل ۳ Hyper Scape، از آوریل ۲۰۲۱ است و تا حد زیادی بر روی اصلاحات و به روز رسانی های کوچکتر تمرکز دارد.

hyper scape

یوبی سافت، طبق ظاهر، در اواسط سال ۲۰۲۱ از Hyper Scape استفاده کرد. برای بازیکنان، اطلاعیه امروز صرفاً تأییدی است که چراغ ها آماده خاموش شدن هستند. ورود به بازار بتل رویال دیگر آسان نیست، زیرا حتی یوبی‌سافت نتوانست آن را مدیریت کند. اما شکست واقعی روز برای بازیکنان هایپر اسکیپ است که عاشق بازی هستند و به زودی بدون آن خواهند بود.

Hyper Scape هم‌اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x