نسخه نسل جدید Witcher 3 اواخر ۲۰۲۲ منتشر میشود

The Witcher 3 Next Gen امسال میاد

witcher-3-game

CD Projekt Red تقویم انتشار بازی The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition را برای اواخر ۲۰۲۲ روی PC،PS5،XBOX Series X/S اعلام کرد. نسخه نسل بعدی در ابتدا در طول سه ماهه دوم امسال پیش بینی می شد اما در ماه آپریل اعلام کردند که این بازی تا اطلاع ثانوی به تعویق خورده است. این تأخیر در کنار اخباری مبنی بر اینکه توسعه در داخل شرکت در حال جریان است، اعلام شد.

نسل بعدی The Witcher 3 به عنوان یک نسخه کامل منتشر خواهد شد و با آیتم های جدیدی با الهام از سریال The Witcher نتفلیکس عرضه می شود. در حالی که جزئیاتی در مورد این محتوا ارائه نشده است، گفته شده است که این DLC دارای تجهیزاتی الهام گرفته از چیزی هست که Henry Cavill در سریال نتفلیکس می پوشد. این محتوای اضافی برای همه پلتفرم ها در دسترس خواهد بود.

 Witcher 3 Wild Hunt

همچنین می‌توانید انتظار تغییرات خیلی زیادی از پیشرفت‌های بصری و فنی مانند ray tracing و زمان لود سریعتر در همه ورژن های بازی، از خود بازی گرفته تا DLC هایش را داشته باشید.

نسخه نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt  برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر می شود و به عنوان یک به روز رسانی رایگان برای همه کسانی که قبلاً این بازی را بر روی PC ، PS4 و XBOX دارند، عرضه می شود.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x