Watch Dogs

Watch Dogs یک Manga جدید دریافت میکند

مانگای جدید برای Watch Dogs ؟

Watch Dogs

اگر تا به حال سری بازی های Ubisoft’s Watch Dogs را بازی کرده اید و فکر می کنید که می تواند یک مانگای عالی بسازد، پس این یک خبر خوب برای شما است. یک سری مانگا جدید بر اساس بازی اکشن ماجراجویی قرار است اواخر این هفته عرضه شود. این مجموعه داستان کاملاً جدیدی را در دنیای فناوری بازی ارائه می دهد. این کتاب به زبان ژاپنی اصلی خود در ۱۲ آوریل در دسترس خواهد بود.

این مجموعه جدید مانگا Watch Dogs توسط Shirato Seiichi که قبلاً روی مجموعه انیمیشن Princess Principal کار می کرد نوشته می شود. طراحی برای این کتاب توسط کامو سیوهی انجام می شود که مسئولیت طراحی در مجموعه Gangsta: Cursed را نیز بر عهده داشت. از این سه شنبه کتاب به زبان ژاپنی اصلی خود از طریق سایت مجله اینترنتی Shinchosha Kurage Bunch در دسترس خواهد بود.

اینکه این عنوان به فارسی ترجمه بشود یا خیر معلوم نیست.

منبع خبری مانگا، Manga Mogura RE، به انتشار اخبار برای کتاب آینده، با عنوان مناسب Watch Dogs Tokyo کمک کرد. آنها همچنین مقداری از آنچه که خوانندگان می توانند از طرح سریال انتظار داشته باشند را به اشتراک گذاشتند و توئیت کردند که «این در مورد یک سیستم زیرساختی جدید از شرکتی به نام Bloom Japan است که توسط دولت شهری توکیو برای تغییر زندگی مردم استفاده می شود. با این حال، این سیستم جدید در واقع یک تاریکی بزرگ را نیز در خود جای داده است.»

Watch-Dogs

قرار دادن مانگا در توکیو با توجه به اینکه مکانی است که در بازی‌ها کشف نشده است، انتخاب جالبی است. اولین ورودی این سری از شیکاگوی آینده نگر سفر کرد در حالی که دو ورودی قبلی سانفرانسیسکو و لندن را بررسی کردند. این بدان معناست که این مانگا احتمالاً داستان کاملاً جدیدی را برای جهان Watch Dogs تعریف می کند و به خوانندگان شخصیت ها و افسانه های جدیدی را می دهد تا در آنها غوطه ور شوند. این می تواند دنیای Watch Dogs را به روی طرفداران باز کند و اجازه دهد هزاران داستان جدید در همه اشکال رسانه ها گفته شود.

Watch Dogs Legion 2020

آخرین مورد از سری بازی های ویدیویی، Watch Dogs: Legion، اخیراً به روز رسانی نهایی خود را دریافت کرده است. یوبی سافت اعلام کرد که به پشتیبانی از این عنوان پایان می دهد و اظهار داشت که به آنچه مردم در Legion ساخته اند افتخار می کنند و مشتاقانه منتظر آینده Dedsec هستند.

متأسفانه، این ورود اخیر به این سری، آن‌طور که یوبی‌سافت انتظارش را داشت، عمل نکرد. با نقدهای متوسط و انبوهی از انتقادها به دلیل عدم توسعه شخصیت، بازی برای برخی از طرفداران کاملاً مطابقت نداشت. با این حال، این مجموعه مانگای آینده مطمئناً طرفداران Watch Dogs را هیجان زده می کند تا در داستانی جدید در دنیای پیشرفته با تکنولوژی غوطه ور شوند.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x