Xbox Game Pass در اواخر این ماه 5 بازی را از دست می دهد.

Xbox Game Pass در اواخر این ماه ۵ بازی را از دست می دهد.

Xbox Game Pass

Xbox Game Pass پنج بازی را تأیید می کند که در اواسط جولای سرویس اشتراک محبوب را ترک خواهند کرد.

Xbox Game Pass

مایکروسافت دوست دارد هر ماه با یک پست وبلاگی شروع به کار کند که در آن همه بازی‌های جدیدی که در آینده نزدیک به Xbox Game Pass عرضه می‌شوند و همچنین عناوینی که این سرویس را ترک خواهند کرد، توضیح می‌دهد. احتمالاً به دلیل تعطیلات آخر هفته، پست Xbox Game Pass جولای ۲۰۲۲ هنوز منتشر نشده است،

و در حال حاضر، احتمالاً تا سه شنبه، ۵ جولای منتشر نخواهد شد. اما در حالی که مایکروسافت چیزی در مورد بازی هایی که ایکس باکس را ترک می کنند، پست نکرده است. Game Pass در جولای ۲۰۲۲ هنوز، برنامه Game Pass به طرفداران این امکان را داده است که بدانند چه چیزی زودتر بوت می شود.

جزئیات بیشتر در مورد برنامه های Xbox Game Pass مایکروسافت برای جولای ۲۰۲۲ باید پس از تعطیلات ۴ جولای مشخص شود، اما در این بین، برنامه Game Pass به طرفداران پنج بازی را اطلاع داده است که در ۱۵ جولای حذف می شوند. همانطور که توسط Xbox تأیید شده است. خود Game Pass، Atomicrops، Carrion، Children of Morta، Cris Tales و Lethal League Blaze همگی در تاریخ ۱۵ جولای از سرویس حذف خواهند شد، بنابراین هر کسی که علاقه مند است باید مطمئن شود تا زمانی که هنوز می تواند آنها را بررسی کند.

بازی‌هایی که Xbox Game Pass را در جولای ۲۰۲۲ ترک می‌کنند، بیشتر بازی‌های مستقل هستند، برخلاف نسخه‌های با بودجه بالا، اما هنوز عناوین نسبتاً قابل توجهی وجود دارند که حذف می‌شوند. به عنوان مثال، Carrion یک بازی معکوس ترسناک است که در آن بازیکنان نقش یک هیولا را بر عهده می گیرند. هدف آنها گشت و گذار در دنیای بازی به سبک مترویدوانیا است و در عین حال هر انسان بدشانسی را که بر سر راه آنها قرار می گیرد، بکشند. Carrion در زمان عرضه نقدهای مثبتی را به همراه داشت و به دلیل مفهوم منحصربه‌فردش تحسین‌کنندگان زیادی را به همراه داشت.

بازی‌هایی که در جولای ۲۰۲۲ از Xbox Game Pass حذف می شوند.

Xbox Game Pass

  • Atomicrops – جولای ۱۵
  • Carrion – جولای ۱۵
  • Children of Morta – جولای ۱۵
  • Cris Tales – جولای ۱۵
  • Lethal League Blaze – جولای ۱۵

بازی قابل توجه دیگری که Xbox Game Pass را در ۱۵ جولای ترک می کند Children of Morta است. Children of Morta یک بازی Rouge like است که در سیاهچال می خزند و برخلاف بسیاری از بازی های دیگر در این ژانر، تمرکزی روی روایت دارد. Children of Morta یک تجربه همکاری خوب ارائه می دهد و پس از انتشار اولیه بارها به روز شد تا محتوای بیشتری را به تجربه اضافه کند.

بازی Cris Tales یکی دیگر از بازی‌هایی است که وقتی از Xbox Game Pass حذف شود، خلأ بزرگی برجای می‌گذارد. نقدهای Cris Tales به اندازه Carrion یا Children of Morta بالا نبودند، اما همچنان یک عنوان قابل توجه Game Pass است زیرا اولین بازی Xbox Game Pass بود که برای اولین بار به این سرویس اضافه شد.

این امکان وجود دارد که بازی‌های بیشتری در ماه جولای از Xbox Game Pass حذف شوند، بنابراین طرفداران باید این را در نظر داشته باشند. در همین حال، تعداد زیادی بازی جدید نیز در جولای ۲۰۲۲ به Xbox Game Pass اضافه خواهند شد، بنابراین اگرچه دیدن این بازی ها غم انگیز است، حداقل در آینده نزدیک بازی های بیشتری در راه است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x