تغییراتی بزرگ در آپدیت جدید Age Of Empires 4 در راه است

اطلاعات اولین آپدیت سال ۲۰۲۲ بازی Age Of Empires 4

Age Of Empires 4 New Update

بازیکنان Age of Empires 4 در طول فصل اول چیزهای زیادی برای انتظار دارند. به زودی این بازی استراتژی اولین به‌روزرسانی بزرگ سال ۲۰۲۲ خود را دریافت میکند و Ranked Seasons، Content Editor و ماد ها و  Seasonal Events، تغییرات عمده تعادل و تغییرات زیادی در کیفیت زندگی را به همراه خواهد داشت.

با Content Editor (beta)، می توانید با ایجاد نقشه تخصصی خود از بازی سفارشی لذت ببرید. در روزهای آینده، تیم Age of Empires نگاهی دقیق‌تر به برخی از ماد های داخلی ساخته‌شده توسط توسعه‌دهندگان و همچنین برخی از ویژگی‌های خاص‌تر Content Editor خواهد داشت. شما می توانید به زودی منتظر لایو استریمی باشید که در مورد Content Editor (beta)، مادها و نقشه ها صحبت می کند.

اطلاعات مربوط به سیزن ها نیز به زودی مورد بحث قرار خواهد گرفت. هر سیزن ا دارای محتوای جدید و جوایز برای پیشرفت و بازگشایی در یک دوره زمانی معین خواهند بود.  اگر بخواهید رتبه خودتان را ارتقا دهید و در لیدربرد بازی بالا روید، می‌توانید هر دو Ranked Seasons و Seasonal Events را انتظار داشته باشید. در Seasonal Events نیز یک سری چالش هایی است که میتوانید پاداش خودتان را از آن بگیرید.

Age Of Empires 4 New Update

تیم توسعه دهنده به زودی این موارد را اعلام می‌کند، از جمله اینکه چه نوع چالش‌ها و جوایزی در زمان انتشار به‌روزرسانی در دسترس خواهد بود. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، با به‌روزرسانی فصل اول، تغییرات زیادی در تعادل و کیفیت زندگی، از جمله صف ساخت جهانی، بهبود کلید های میانبر و موارد دیگر ارائه می‌شود. یادداشت های انتشار نیز زمانی که آپدیت در اواخر هفته آینده عرضه شود، منتشر می شود.

همچنین دو مورد اضافه شده به Age of Empires 4 شامل یک چالش کاملاً جدید Advanced Combat Art of War با هدف آماده سازی شما برای سناریوهای جنگی پیچیده تر و همچنین نقشه جدید MegaRandom وجود دارد.

این میتوایند به RoadMap بازی یک نگاهی بی اندازید:

age_of_empires_4_roadmap

 

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار بیشتر دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x