Lego Star Wars: The Skywalker’s گزارش جدیدی را فاش کرد

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

این هفته پس از گذراندن سال ها در برزخ توسعه، تاریخ اکران ۵ آوریل را به خود اختصاص داد.

برای مدتی، به نظر می رسید که این پروژه در مخاطره است، و طبق گزارش جدید Polygon، به نظر می رسد که این ترس ها شایستگی داشته باشند.

Skywalker

این رسانه با ۳۰ کارمند فعلی و سابق TT Games صحبت کرد (که به دلیل ترس و خطر انتقام به صورت ناشناس صحبت می‌کردند) که تاریخچه بحرانی TT در طول عمر، فضای منفی محل کار و اینکه چگونه توسعه The Skywalker Saga از آن رنج می‌برد را فاش کردند.

این گزارش نشان می دهد که پس از اینکه TT با عناوین اولیه لگو در اواسط دهه ۲۰۰۰ به طلا دست یافت، قربانی موفقیت خود شد.

روند انتشار سالانه استودیو به این معنی بود که اضافه کاری و بحران نه تنها عادی شد، بلکه مورد انتظار بود.

منابع Polygon مواردی از سرزنش رهبری استودیو کارکنان را برای استراحت و زیر سوال بردن تعهد آنها به شرکت توصیف کردند.

برخی می گویند ۸۰ تا ۱۰۰ ساعت کار در شش روز در هفته غیر معمول نبود.

مشکلات دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده است شامل تفاوت فاحش دستمزد جنسیتی برای کارمندان زن و فقدان زنان در رهبری یا به طور کلی تنوع است.

زنانی که با Polygon صحبت کردند نیز گزارش دادند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

اگرچه برخی از رهبران در طول سال‌ها به بازخورد کارمندان در مورد این مسائل گوش می‌دادند، اما هرگز تغییر قابل توجهی رخ نداد.

جنگ ستارگان لگو: حماسه اسکای واکر به عنوان نقطه عطف این مشکلات طولانی مدت عمل کرد.

این بازی پنج سال است که در دست ساخت است و کسانی که با Polygon صحبت کرده‌اند می‌گویند که دلیل اصلی آن استفاده از یک موتور اختصاصی جدید ناپایدار، NTT است. این موتور به دلیل از دست دادن ویژگی‌های کلیدی و منحنی یادگیری دشوار، برای کارمندان یک فاجعه بود و در نتیجه تولید را طولانی‌تر کرد.

اما برای جلوگیری از پرداخت هزینه های مجوز برای Unreal Engine (که کارمندان TT در عوض از آن استفاده کردند)، مدیریت با NTT ماند، که نقطه شکست کارمندان ناامیدی شد که استودیو را ترک کردند.

Skywalker Saga، که TT آن را به عنوان بزرگترین بازی لگو جنگ ستارگان تاکنون معرفی کرده است، از ویژگی‌های غیرعادی نیز رنج می‌برد که منجر به بازبینی‌های مداوم و ماه‌ها کار کنار گذاشته شد.

بسیاری از کارکنان نیز به پروژه‌های دیگر منصوب شدند و کسانی را که هنوز باید برای بیرون آوردن The Skywalker Saga تلاش می‌کردند، گیج کردند.

تغییرات رهبری تفرقه‌انگیز و چشم‌انداز مشکوک آینده شرکت منجر به خروج بیش از ۴۰ کارمند از دو استودیو TT از آغاز سال ۲۰۲۱ شد.

گزارش Polygon بیان می‌کند که کارگران در ماه‌های اخیر متوجه تغییرات آهسته اما مثبتی در استودیو شده‌اند و در نهایت معتقدند The Skywalker Saga انتظارات طرفداران را برآورده خواهد کرد.

کل نوشته ارزش خواندن دارد و به عنوان نمونه ناامیدکننده، اما متأسفانه رایج دیگری از اصلاح محل کار مورد نیاز برای بسیاری از استودیوهای صنعت بازی است.

ما امیدواریم که به طور کلی همه چیز برای TT Games بهبود یابد و Lego Star Wars: The Skywalker Saga تجربه ای را به بازیکنان بدهد که آرزوی آن را داشتند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x