Apex Legends Defiance

از تریلر گیم پلی ۲۰۲۲ Apex Legends:Defiance رونمایی شد

این عنوان جدید Apex Legends در تاریخ ۸ فوریه عرضه خواهد شد

Apex Legends Defiance

یک هفته دیگر، یک تریلر دیگر از Apex Legends! درست است، یک تریلر کوتاه اما شیرین از گیم‌پلی به‌روزرسانی آتی Defiance منتشر شده است که در آن تعداد زیادی فیچر اضافه‌شده و تغییرات جدیدی که اواخر این ماه به بازی محبوب بتل رویال می‌آیند، به نمایش گذاشته شده است.

این تریلر در پشت مجموعه‌ای از تریلرهای سینمایی قرار می‌گیرد که روایت‌های مربوط به فصل را به نمایش می‌گذارد و تا حد زیادی می‌تواند پیامدهای واقعی گیم‌پلی فصل را مشخص کند. شما می توانید تریلر را خودتان در لینک زیر تماشا کنید:

این تریلر شامل ۳ بخش عمده بود:

  1. معرفی یک مد جدید بازی به نام Control 
  2. معرفی یک لجند جدید به نام Mad Maggie 
  3. مپ جدید

 

اول از همه Control! این حالت بازی با زمان محدود قرار است که همراه فصل ۱۲ منتشر خواهد شد و دو تیم ۹ نفره را در مقابل یکدیگر قرار می دهد تا بر سر سه آبجکتیو هدف که در سراسر نقشه پخش شده اند مبارزه کنند. از تریلر گیم پلی، به نظر می رسد که حالت بازی King of the Hill معمولی شما باشد، اگرچه در کنار ریوایو های بی نهایت و یک سیستم رتبه بندی درون بازی است که به نظر می رسد با کسب امتیاز بیشتر، سلاح های شما را ارتقا می دهد.

Apex Legends Defiance

بعدی Mad Maggie است، شخصیت جدیدی که این فصل در Apex Legends قرار می گیرد. در حالی که اخیراً Mag های زیادی دیده ایم، اما یک کیت خوب برای او واقعا نیاز بود. این تریلر بسیاری از توانایی‌های او از جمله cover-piercing thermal charge و bouncing ball projectile را که به نظر می‌رسد آسیب زیادی به آن‌هایی که برخورد می‌کند وارد می‌کند و به نوعی به مگی در حین دویدن وارد می‌کند را نشان می‌دهد.

همچنین متوجه می‌شویم که چه اتفاقی برای المپوس افتاده است، شهر شناور که در حال سقوط به زمین و ریختن زباله‌ها در همه جا دیده می‌شود. Olympus جان سالم به در برده است، اما به لطف خرابکاری های Mad Maggie، ساختمان ها و مکان های دیدنی به مکان های مختلف در سراسر شهر منتقل شده اند. بنابراین، بازیکنان باید با یک نقشه کاملاً جدید برای فصل ۱۲ آشنا شوند.

بازیکنان همچنین طبق معمول در فصل جدید یک Battle Pass جدید دریافت خواهند کرد و  برای جشن سومین سالگرد راه اندازی Apex Legends یک سری جوایز رایگان دریافت خواهند کرد که اطلاعات آن را اینجا میتوانید بخوانید.

Apex Legends Defiance در ۸ فوریه در سراسر جهان برای  Nintendo Switch, PlayStation 4, PlayStation 5, Windows PC, Xbox One, Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: تریلر گیم پلی بازی UFL رونمایی شد

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x