نگاهی به اولین تریلر بازی FIFA 23

اولین تریلر FIFA 23 منتشر شد

EA بالاخره اولین تریلر رو از بازی مورد انتظار FIFA 23 منتشر کرد تا یک سری اطالاعات اولیه از FIFA 23 رو به ما بدهد. این بازی که آخرین سری بازی این فرنچایز با نام “FIFA” است هم در گیم پلی و هم در بخش محتوا تغییراتی داشته است که در ادامه باهم مرور شان میکنیم.

FIFA 23 Photos 3

تاریخ عرضه

همانطور که در تریلر تایید شد، بازی FIFA 23 به طور کامل در روز جمعه ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ماه) منتشر خواهد شد.البته Early Access برای کسانی که پیش خرید کردند از سه‌شنبه ۲۷ سپتامبر(۵ مهر) در دسترس خواهد بود.

نسخه آزمایشی ۱۰ ساعته EA Play نیز وجود دارد که چند ساعتی از بازی رو میتوانید امتحان کنید و حتی زودتر از پیش خرید عرضه می‌شود، بنابراین میتوانید انتظار داشته باشید که حدود یک هفته قبل از عرضه کامل آن را داشته باشید.

از حالا نیز (چهارشنبه ۲۹ تیر) می توانید تمام نسخه های بازی را پیش خرید کنید. مثل همیشه با پیش‌سفارش بازی، بسته به نسخه‌ای که به سراغ آن می‌روید(مثلا استاندارد باشه یا آلتیمیت ادیشن باشه یا چمپیونزلیگ ادیشن)، از مزایای مختلفی برخوردار خواهید شد.

FIFA 23 Cover

کاور بازی

هر سال، ستاره روی کاور بازی FIFA به شدت مورد انتظار است و در FIFA 23 نیز کیلیان امباپه روی کاورش خواهد بود. همچنین امسال Sam Kerr ستاره استرالیایی و چلسی روی کاور Ultimate Edition به امباپه پیوسته است تا اولین باری باشد که یک زن روی کاور فیفا میرود.

FIFA 23 Photos 2

تغییرات جدید

EA اطلاعات کمی در مورد FIFA 23 آینده منتشر کرده است. با این حال تست cross-play اکنون در FIFA 22 فعال است زیرا EA به دنبال اضافه کردن آن به بازی آینده خودش است.  EA در یک اعلامیه حالت های بازی و پلتفرم های مختلف را که در طول آزمایش در دسترس خواهند بود را اعلام کرد:

با دوستان تان در پلتفرم های مختلف بازی کنید زیرا FIFA 23 بازی کراس‌پلی را برای بازیکنان در یک نسل پلتفرم معرفی می کند. با دوستان خود در حالت‌های ۱v1، از جمله Online Friendlies و در FIFA Ultimate Team در FUT Play A Friend بازی کنید.
همچنین میتوانید با بازیکنان در پلتفرم‌های مختلف در Online Seasons و FUT Online Friendlies و FUT Rivals و FUT Champions و FUT Online Draft رقابت کنید. اینکار به شما کمک میکند سریع تر حریف برای خودتون پیدا کنید.

البته متاسفانه قابلیت کراس‌پلی بودن فقط برای کنسول های نسل جدید و PC در دسترس است.

متاسفانه درباره وولتا و آلتیمیت اطلاعات جدیدی منتشر نشد.

VOLTA Football هنوز هم یک مود جدید است، بنابراین  انتظار نداریم که هیچ مود بازی جدیدی به این زودی برایش منتشر شود. اما Ultimate Team احتمالا جذابیت اصلی باقی خواهد ماند، زیرا EA از همین مود است که پول به جیب میزند، بنابراین انتظار داشته باشید که کارهای زیادی برای آلتیمیت تیم بکنند.

FIFA 23 Photos

Career Mode نیز در FIFA 22 تغییرات بزرگی داشت، بنابراین انتظار تغییرات خیلی چشمگیری را در بازی بعدی نداشته باشید زیرا EA چیز های جدیدش را زود به زود بیرون نمیدهد. Pro Clubs هم یک حالت بازی سرگرم کننده باقی خواهد ماند، بنابراین احتمالش هست که چیز جدید و هیجان انگیزی را در آنجا ببینیم.

در بحث لایسنس ها نیز باید گفت آتالانتا، لاتزیو، رم و ناپولی (از فصل آینده) همگی در انحصار Konami و eFootball هستند، بنابراین اسم اصلی شان در FIFA 23 نخواهد بود. اما خبر خوب اینه که یوونتوس بالاخره برمیگرده! قرارداد انحصاری میلان با EA هم به پایان رسیده است، اگرچه قهرمان ایتالیا در FIFA 23 حضور خواهد داشت.

HyperMotion 2

تریلر چیز های جدیدی گفت؟

تریلری که امروز از FIFA 23 منتشر شد کوتاه بود و خیلی اطلاعات کاملی رو به ما نگفت اما همین تریلر کوتاه هم کافی بود تا بدونیم یک سری چیز های جدید به بازی اضافه شده است.

EA به طور رسمی در این تریلر از هایپرموشن ۲ رونمایی کرد؛ این تکنولوژی فیزیک بهتر، تکنیک های جدید تر انیمیشن های واقعی تر رو به بازی میاورد. همچنین در این تریلر توجه ویژه ای به فیزیک و انیمیشن دروازبان ها شد. در بخشی از تریلر هم دیدیم که مکانیک کاشته زدن و پنالتی به طور کل عوض شده است! در کاشته زدن حتی میتوانید مشخص کنید به کجای توپ میخواهید ضربه بزنید!

Free Kick

سیستم آب و هوایی بازی کامل بروز شده و داینامیک هست؛ مثلا اگر بازی غروب شروع بشه آخر بازی هوا تاریک شده و شب هست. همچنین به نظر میرسد این قضیه برای بارش باران و برف هم صادق باشد.

یک خبر هیجان انگیز دیگری که از این تریلر تونستیم ببینیم این هست که مود جام جهانی هم وجود دارد و نزدیک شروع جام جهانی به صورت یک DLC رایگان میتوانید آن را دانلود کنید. مثل جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ایران هم داخلش حضور دارد.

 

این بود هرچیزی که از این بازی تا به امروز میدانیم، برای اطلاعات بیشتر باید صبر کنیم ببینیم در ادامه چه چیز هایی میشنویم.

 

بیشتر بخوانید: لیست آموزش های FIFA 22

 

نوشته های مرتبط

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x