نقد و بررسی بازی The Ruined King:
حتی دوازده سال پس از انتشار اولیه، League of Legends به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های رقابتی در جهان، در صدر پانتئون ورزش های الکترونیکی قرار دارد.
Ruined King: A League of Legends Story چندین شخصیت برجسته MOBA را انتخاب می کند و آنها را در یک تجربه نقش آفرینی سرگرم کننده، هرچند طولانی، قرار می دهد.
پیشرفت مبتنی بر مهارت، هابهای قابل کاوش، و نبردهای نوبتی ممکن است بلافاصله طرفداران پروژه اولیه توسعه دهنده Airship Syndicate، Battle Chasers: Nightwar را هیجان زده کند.
با این حال، اجرای Ruined King از این ویژگی ها اغلب متوسط است.
با این وجود، بسته کلی یک جایگزین مناسب برای عناوین چندنفره محور Riot است.
متأسفانه، چمنزارهای سرسبز Runeterra در Ruined King وجود ندارد.
درعوض، چندین ساعت را صرف عبور از شهر بندری Bilgewater و منطقه همسایه آن، Shadow Islands کردم تا آنتاگونیست های فراموش نشدنی را پیدا کنم و شکست دهم.
این مناطق محل زندگی دزدان دریایی شرور، جانوران وحشی و ارواح ناآرام هستند.
خاکستریهای شسته شده و سبزههای ناخوشایند ruiend king با نقوش ترسناکی مانند انتقام، طمع، و جابهجایی موازی هستند.
اما پس از گذشتن چندین ساعت از گامهایم در همان غارهای سایهدار و بندرگاههای تیره و تار، آن کام رنگی فرورفته تأثیر خود را گرفت.
بسیاری از بازارها و معابد به طور فزاینده ای بی روح و کسل کننده می شدند.
Character های The Ruined King:
این مایه شرمساری است زیرا Character ها Braum- Miss Fortune، Illaoi، Yasuo ،Ahri، و Pyke – شخصیت های سرگرم کننده و متنوعی دارند.
و در بازی Ruined King شوخیهای احمقانه و اختلافات شدید بین قهرمانها، روایت قابل پیشبینی را جالب میکند.
هر افسانه ای با دنیای بازی تعامل متفاوتی دارد و باعث ایجاد برخی تعاملات جذاب می شود.
تخصص Pyke به عنوان یک Harpooner به او اجازه می دهد تا در آب های عمیق شیرجه بزند تا به گذرگاه های مخفی دسترسی پیدا کند.
در همان زمان، از زوایای مختلف به گویهای جادویی Ahri شلیک میکردم تا سوئیچهای دور را فعال کنم یا پازلهای محیطی را حل کنم.
این مهارتها همیشه ارزشمند بودند، بهویژه در هنگام جستوجوی سیاهچالها برای یافتن وسایل نادر و اسناد اطلاعاتی. البته، کلکسیونی ها تنها چیزهایی نبودند که در حین انجام ماموریت های اصلی و جانبی در انتظار من بودند.
بیشتر مناطق در Ruiend King میزبان گروهی از دشمنان هستند، از جنگجویان مرده ریش بلند گرفته تا غولهای سنگی، و نبرد با این هیولاها به جبران این طراحی بیالهام کمک کرد.
هنگامی که یک نبرد شروع می شود، یک “Task bar” در پایین صفحه نمایش ترتیب چرخش را نشان می دهد، اما یک سیستم “خط” – الهام گرفته از مکانیک Ruined King – با اجازه دادن به شخصیت ها برای حرکت به سمت بالا یا پایین نوار ابتکار، فرمول را تقویت می کند.
به میل خود ضربه زدن با شمشیر یا انفجار جادویی از خط سرعت زودتر با آسیب کمتر برخورد می کند.
برعکس، شلیک گلوله یا ضربههای محافظ از خط برق بیشتر طول میکشد تا فعال شوند، اما بهویژه ویرانگر هستند. “مناطق” که در امتداد نوار ظاهر می شوند، شانس اعمال buff یا Debuff را دارند، بنابراین استفاده از خطوط برای به دست آوردن یا اجتناب از این شرایط تصادفی، عمق بیشتری به عمل اضافه می کند.
حتی با وجود اینکه ای کاش دشمنان چالش برانگیزتر بودند، ریتم هوشمندانه سیستم خط Ruined King باعث شد من همیشه به دنبال نزاع باشم.
من عاشق استفاده از توانایی برام در Stay Behind Braum» Ruined King در خط برق برای انداختن سپرهای قدرتمند بر کل مهمانی بودم.
و اگر نمیخواستم منتظر یک توانایی خط باشم، برای رضایت فوری به حملات پیشفرض تکیه میکردم.
یک متر نهایی در طول درگیریها ایجاد میشود، و فعال کردن این تواناییهای فوقالعاده اغلب به معنای تفاوت بین کشتن یک رئیس بداخلاق یا از دست دادن کامل مبارزه است.
متأسفانه، نمیتوانستم اعضای گروه را در داخل یا خارج از جنگ جایگزین کنم، که اجازه آزمایشهای فهرستی زیادی را نمیداد.
علاوه بر این، در طول چندین سناریو Fight، احساس میکردم به خاطر هر تاکتیکی که شامل ترکیب معمولی هیلر یا تانک متمرکز نمیشود، مجازات میشوم.
در Fast Travel Ruiend King به یک مکان استراحت برای انجام مبادلات اضطراری و رفع این مشکل یک مشکل دائمی بود.
دشمنان مغلوب طلا و مهمتر از آن موادی را به زمین می اندازند تا برای جادو کردن سلاح و زره خرج کنند.
من تعداد قابل توجهی از دستور العمل های مسحور کننده را در حین سفر به خارج از مسیر شکسته جمع آوری کردم، و قدرت رزمی من در نیمه دوم Ruined King از این امر سود برد.
من اغلب وسایلم را تغییر میدادم تا عدد Crit را افزایش دهم، به طوری که Yasuo و Miss Fortune تند تند من از تعداد حملات قابل توجهی برخوردار بودند.
من همچنین امتیاز توانایی را برای تراز کردن مهمانی خود کسب کردم (امتیازات تجربه به اشتراک گذاشته می شود) که از آن برای تقویت قدرت های پیش فرض و خطوط استفاده می کنم. «تکههای رون» نیز هر چند سطح پخش میشد و پس از تجهیز، اصلاحکنندههای سرگرمکنندهای را معرفی میکردند که آمار انتخابی من را تقویت میکرد، مانند Illaoi Heal یا فرار Pyke. من از داشتن مسیرهای زیادی برای ارتقاء جنگنده های مورد علاقه ام و سفارشی کردن کیت های مربوط به آنها قدردانی می کنم.
Ruined King یک بازی RPG معمولی است که در دنیای League of Legends با یک سیستم خط هیجان انگیز که به طور هوشمندانه حلقه استاندارد نوبتی را بازسازی می کند. با این حال، یک داستان فراموش نشدنی در مورد خوب در مقابل بد و پس زمینه های تکراری اشکالات آشکار است. شخصیت های اکشن و تخیلی تمام تلاش خود را می کنند تا زمان ۲۰-۳۰ ساعته بازی را لذت بخش نگه دارند.
با این حال، بازیکنانی که قبلاً طرفدار فرنچایز پرچمدار Riot Games نیستند، بهتر است از این مدخل صرف نظر کنند.
تیم گیمریما ۷/۱۰ میده به این بازی و اگر طرفدار بازی های RPG هستید حتما امتحان کنید.
اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.