نسخه های نسل بعد Apex legends به زودی عرضه می شوند.

نسخه های نسل بعد Apex legends به زودی عرضه می شوند.

Apex legends

گزارش‌های لو رفته حاکی از آن است که Respawn، توسعه‌دهنده Apex Legends، به مطبوعات گفته است که نسخه‌های PS5 و Xbox Series X این بازی به زودی عرضه می‌شوند.

Apex Legends
Apex Legends از زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال بوده است و سه سال بعد، این بازی همچنان به دنبال تولید محتوا، شخصیت‌ها، نقشه‌ها و موارد دیگر است تا بازیکنان را با به‌روزرسانی‌های جدید علاقه مند کند. در حال حاضر محبوبیت ایپکس لجندز واضح است، زیرا در لیست بازی‌های توییتر با بیشترین توییت در رتبه دوم قرار گرفت، در حالی که رقیب بتل رویال Fortnite موفق شد رتبه ۱۰ را به دست آورد.

در حال حاضر، ایپکس لجندز در حال پایان دادن به یازدهمین فصل خود است که در کنار معرفی لوازم آرایشی جدید و نشان فصل، شخصیت جدید Ash را از بازی Titanfall 2 به ارمغان آورد. به Apex Legends در قالب نسخه نسل بعدی بازی.

Apex Legends

با توجه به عرضه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S در پایان سال ۲۰۲۰، برخی از طرفداران مدتی است که می‌پرسند چه زمانی می‌توانند از سخت‌افزار پیشرفته کنسول‌های نسل بعدی برای بازی ایپکس لجندز استفاده کنند. به گفته یکی از افشاگران در توییتر، Respawn ممکن است به تازگی تایید کرده باشد که نه تنها تجربه نسل بعدی Apex Legends در راه است، بلکه زودتر از آنچه انتظار می رفت نیز عرضه خواهد شد.

Apex legends

کاربر توییتر آلفا اینتل پست کرده است که Respawn به مطبوعات گفته است که به‌روزرسانی نسل بعدی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری X/S «بسیار بسیار کوتاه» ارائه می‌شود. طبق گفته آلفا اینتل، نه تنها این نسخه به زودی عرضه خواهد شد، بلکه طرفداران با “مجموعه ای از ویژگی های جدید” روبرو خواهند شد. این ویژگی‌های جدید در حال حاضر مشخص نیست، با این حال، Respawn به اشتراک گذاشته است که نسخه ۱۲۰ FPS Apex Legends در اولویت است. نرخ فریم اغلب تمرکز عناوین چند نفره است، اگرچه برخی از گرافیک های پیشرفته و ۴K نیز برای طرفداران مورد استقبال قرار می گیرد.

در حین حال بازیکنان ناراحتند چون flatline و longbow dmr از لوت روی زمین برداشته شده است، اما Apex legend باید در حال تغییر باشد تا بازی تازه بماند.

Apex Legends هم اکنون برای PC، PS4، Switch و Xbox One در دسترس است. 

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x