شکست های Call of Duty: Vanguard می تواند خبر خوبی برای طرفداران Modern Warfare باشد.

شکست های Call of Duty: Vanguard می تواند خبر خوبی برای طرفداران Modern Warfare باشد.

شایعات اخیر حاکی از آن است که Modern Warfare 2 بعد از کاستی های Call of Duty: Vanguard در سال ۲۰۲۱، بازی بعدی Call of Duty برای سال ۲۰۲۲ است.

call of og

با شروع سال جدید، بسیاری از طرفداران Call of Duty چشمان خود را به Modern Warfare 2 2022 دوخته اند. شایعات Call of Duty: Modern Warfare 2 همچنان به گوش می رسد و جدیدترین نمونه آن مربوط به Call of Duty است. : پیشتاز عنوان Sledgehammer Games از نظر ناشر Activision یک گام به عقب به نظر می رسد. و به همین دلیل ممکن است تغییراتی در راه باشد.

طبق شایعات، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به لطف نسخه های Vanguard زودتر از حد انتظار منتشر خواهد شد. Activision در حال حاضر به شستن دست‌های خود از بازی Call of Duty: Vanguard و تمرکز روی دنباله‌ی فوق‌العاده موفق Modern Warfare (2019) فکر می‌کند. این عنوانی است که به راه اندازی بازی Call of Duty: Warzone، بازی بتل رویال بسیار محبوب کمک کرد. اگرچه ممکن است Call of Duty به‌طور کلی در حال حاضر در بهترین حالت نباشد، اما به لطف سری‌های فرعی Modern Warfare ممکن است اوضاع به زودی تغییر کند.

شکست Call of Duty: Vanguard

call of vanguard

بازی Call of Duty: Vanguard یکی از کم فروش ترین بازی های سری شوتر است. در واقع، Vanguard بدترین راه اندازی فرنچایز را از سال ۲۰۰۷ در برخی مناطق به ثبت رساند. این سری با انتشار عظیم Modern Warfare در سال ۲۰۱۹ و به دنبال آن بازی Battle Royale Warzone در مسیری صعودی قرار داشت. با این حال، به نظر می رسد Vanguard در مقایسه با سایر راه اندازی های اخیر، از نظر فروش «کلیک» نکرده است. شایعات اخیر به این دلیل است که Activision می‌خواهد نسخه Modern Warfare 2 را آغاز کند.

در حالی که هیچ بازی بی‌نقص نیست، اما Call of Duty: Vanguard اغلب در مورد آشفتگی‌های پر از باگ شکایت می‌کرده است. و تعداد بینندگان Vanguard’s Twitch به سرعت در حال کاهش است، که راه خوبی برای تجزیه و تحلیل علاقه طرفداران به یک بازی است. پاییز ۲۰۲۱ برای مبارزه سنگین وزن بین Vanguard، Battlefield 2042 و Halo Infinite تنظیم شد. این نبرد یکی از جنگ‌هایی است که سری اصلی Modern Warfare به آن عادت کرده‌اند، اما طبق بسیاری از حساب‌ها، Halo Infinite تاج را در سال ۲۰۲۱ به دست آورد. با در نظر گرفتن این موضوع، به نظر می‌رسد سری‌های فرعی Modern Warfare دوباره وارد رینگ شوند.

خبر خوب برای Modern Warfare 2

call of og

مسائل مربوط به Call of Duty: Vanguard ممکن است برای Modern Warfare 2 خوب باشد. شایعات اخیر می‌گویند که Activision و Infinity Ward ممکن است زودتر از اوایل تابستان، Modern Warfare 2 را به نمایش بگذارند. بازی‌های Call of Duty برای اولین بار در اواخر بهار به نمایش درآمدند، بنابراین ممکن است تمرکز بر تلاش برای بازگشت به آن باشد. در همین حال، این بازی ممکن است در ماه اکتبر سال جاری عرضه شود، برخلاف عرضه اواخر نوامبر برای Vanguard. همه اینها به این دلیل است که Activision می خواهد در اسرع وقت روی بازی محبوب تر تمرکز کند که برای طرفداران خوب است.

همچنین درک این نکته مهم است که Infinity Ward در حال یادگیری کارهایی است که برای تیرانداز بعدی خود نباید انجام دهد. توسعه‌دهنده احتمالاً به Vanguard توجه دارد و امیدوار است به آنچه در گذشته کار می‌کرده یا کار کرده است متمایل شود، که اتفاقاً یک تجربه چند نفره است که بسیاری معتقدند بهترین در این سری است. هر دو Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Vanguard همچنین دوره‌های پر از اشکال و ناقصی در Call of Duty: Warzone داشتند. در همین حال، Battle Royale در ابتدا با در نظر گرفتن Modern Warfare (2019) عرضه شد، بنابراین ممکن است Call of Duty: Modern Warfare 2 ادغام نرم‌تری با بازی محبوب بتل رویال داشته باشد.

بازی های بعدی Sledgehammer چیست؟

call of og

اگر درست باشد که Activision در حال تغییر تاریخ انتشار و تغییر برنامه بازاریابی خود برای چیزی است که احتمالاً Call of Duty: Modern Warfare 2 خواهد بود – همه به این دلیل که Call of Duty: Vanguard ناامیدکننده بود – Sledgehammer Games ممکن است با مشکل مواجه شود. توسعه دهنده چندین عنوان Call of Duty را ایجاد کرده است، از جمله Advanced Warfare و World War 2. با این حال، شایعاتی مبنی بر آشفتگی عظیم در بازی Sledgehammer وجود دارد و می توان تعجب کرد که Vanguard چگونه بر توسعه دهنده تأثیر خواهد گذاشت.

Call of Duty: Vanguard در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. با این حال، به لطف مشکلات توسعه، Activision Treyarch را مسئول عنوان آن سال قرار داد. ظاهراً ترس این بود که ونگارد به‌سادگی آماده نباشد، و به همین دلیل به تیم یک سال دیگر فرصت داده شد تا بازی را ایجاد کند که در مجموع حدود چهار سال بود. این به این معنی بود که Call of Duty: Black Ops Cold War به سرعت از Treyarch پیشروی شد، به این معنی که تیم باید بازی را یک سال زودتر از حد انتظار راه اندازی می کرد.

بنیانگذار Sledgehammer Games، Glenn Schofield به استودیوی جدید خود Striking Distance Studios نقل مکان کرد و به نظر می رسد اولین عنوان Sledgehammer بدون Schofield کوتاهی کرده است. می‌توان تعجب کرد که آیا این آخرین تلاش بزرگی است که توسعه‌دهنده اجازه می‌دهد، و ممکن است این باشد که Sledgehammer بیشتر به عنوان یک تیم پشتیبانی Call of Duty استفاده می‌شود که به طور انحصاری در حال حرکت است، مشابه نقش Raven Software.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x