assassin's creed Jade Announced

بازی assassin’s creed jade برای موبایل معرفی شد

بازی assassin’s creed روی موبایل!

assassin's creed Jade

یوبی سافت بازی Assassin’s Creed: Codename Jade را معرفی کرد که یک بازی جهان باز کامل برای موبایل است. این بازی در سال ۲۱۵ قبل از میلاد در چین باستان اتفاق می افتد و ظاهراً به شما اجازه می دهد شخصیت های خودتان را بسازد. یوبی‌سافت تاریخ انتشار این بازی را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این بازی به زودی برای موبایل عرضه شود.

متاسفانه ما چیز زیادی در مورد اطلاعات اضافی بازی نمیدانیم، اما یک تریلر جذاب CG منتشر شد که یک سری چیز های جالب درباره بازی نشان داد. این تریلر در آسمان و زمانی که پرواز یک عقاب را بر فراز کوه ها، از میان یک شهر و سپس دیوار قلعه دنبال می کنیم شروع می شود.

سپس تریلر به یک اساسین که بالای دیوار نشسته است فوکوس میکند و بعد آن اساسین پرش معروف این سری بازی رو انجام میدهد. در حالی که احتمالاً این چیزی نیست که شما باید از محصول نهایی انتظار داشته باشید، یوبی‌سافت اعلام می‌کند که این کاملاً از موتور بازی فیلمبرداری شده است.

assassin's creed Jade

Assassin’s Creed: Codename Jade تنها بازی ای نبود که معرفی شد، زیرا آخرین ویترین یوبی‌سافت یک بازی فوق‌العاده Assassin’s Creed بود تا نظر همه را به خودش جلب کند. اعلام رسمی Assassin’s Creed Mirage از طریق یک تریلر CG بود. با این حال اما فهمیدیم که Basim از بازی Valhalla شخصیت اصلی آن را دارد و شهره آغداشلو هم صداگذار استاد او خواهد بود.

در پایان نیز یوبی سافت با اعلام دو مورد دیگر که بخشی از Assassin’s Creed Infinity خواهند بود، مراسم اش را تمام کرد. Project Red بازیکنان را به ژاپن می برد، محیطی که خیلی وقت بود طرفداران خواهانش بودند. اما بازی Project Hexe بسیار مرموزتر است. یوبی سافت هیچ جزئیاتی را اعلام نکرد، اما افشای اطلاعات قبل از نمایش حاکی از آن است که بازی در قرن شانزدهم اروپا و در طول آزمایشات جادوگران جریان خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

4.1 9 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x