Fortnite New Reboot System

منتظر تغییرات اساسی در سیستم ریبوت کردن Fortnite باشید

توی Fortnite باید طلا بدی تا دوستت رو برگردونی!

fortnite-reboot-cards

طبق گزارش‌ها Fortnite هنوز در حال کار بر روی این است که چطوری سیستم ریبوت کردن بازی عوض کند. مدت زیادی از معرفی این ویژگی می گذرد ولی تا الان تغییرات کمی را به خود دیده است. با این حال، ممکن است به زودی شاهد آپدیت بزرگی در این بخش باشیم که ظاهرا مدتی هست رویش کار شده است.

Fortnite اغلب اِلِمان هایی را از بازی های دیگر قرض گرفته است، حتی بدون کراس اوور رسمی. فقط به حالت Impostors آن نگاه کنید، اگرچه در نهایت یک تیم Fortnite x Among Us وجود داشت. مدت کوتاهی پس از ورود Apex Legends، اپیک گفت که این ایده را دوست دارد که بازیکنان بتوانند دوباره بازی کنند(بعد از مردن دوباره به بازی برگردند). میشه گفت درست بعد از آن بود که Fortnite هم تصمیم گرفت همچین ویژگی ای را به بازی خودش اضافه کند.

Fortnite New Reboot System Tweet

اگر با دوستان تان بازی می کنید، وقتی یکی از هم تیمی های تان حذف می شوند، یک کارت Reboot جا میگذارند که شما با آن کارت میتوانید آنهارا دوباره به بازی برگردونید. آن را میتوانید بردارید و به سراغ یک ون مخصوص ریبونت کردن ببرید و دوست تان را نجات دهید. حالا اما شایعاتی وجود داشتند که اپیک قصد دارد نحوه عملکرد این سیستم را برای مدتی تغییر دهد و الان دوباره این شایعات برگشتند و خیلی ها درباره اش صحبت میکنند.

اگر این شایعات درست باشند، شما دیگر لازم نیست حتما به جایی که دوست تان مرده است بروید تا کارتش را بردارید؛ بلکه آن به صورت خودکار به همه اعضای تیم داده می شود. احتمالاً آن کارت را همچنان باید به سراغ یک ون ببرید تا ریبوت کنید، اما برای فعال کردن آن باید مقداری طلا خرج کنند.

Reboot Van in Fortnite

اگر طلا ندارید، به این معنی است که نمی توانید هم تیمی خودتان را به بازی برگردانید. همچنین این اتفاق تصمیمی که باید بگیرید رو برایتان چالشی میکند؛ آیا اون شخصی که سعی دارید نجاتش دهید ارزش خرج کردن آن همه طلا را دارد؟ چه دوستی هایی که سرش خراب میشود!!

البته هنوز مشخص نشده است که برای ریبوت کردن یک نفر چقدر باید طلا خرج کنید. همچنین این رو هم در نظر داشته باشید که این اخبار هم صرفا شایعه هستند و ممکن است تایید نشوند. ولی این چیزی است که به نظر می رسد مدتی در دست توسعه بوده و دوباره شنیدن اخبارش میتوانید نشان دهنده این باشد که اپیک به زودی آن را رسمی میکند. در واقع اپیک درباره Fortnite کمی ساکت تر از حد معمول بوده است، اگرچه در آخر هفته مشخص شد که اسم سیزن بعدی Paradise  خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x