بازی Assassin’s Creed Mirage رسما معرفی شد

بازگشت روز های خوب برای طرفداران Assassin’s Creed

Assassin's Creed Mirage

پس از چندین بار افشاگری های مختلف از اینسایدر ها، بالاخره یوبی سافت رسما بازی بعدی Assassin’s Creed را با نام Assassin’s Creed Mirage با یک تریلر معرفی کرد. همچنین طی این تریلر فهمیدیم که شهره آغداشلو صداگذاری مربی Basim را بر عهده دارد.

همانطور که انتظار می رفت، بزرگترین معرفی نمایشگاه یوبی سافت Assassin’s Creed Mirage بود، ماجراجویی شاید بزرگ بعدی این سری. اگرچه هیچ گیم‌پلی ای ندیدیم، اما در تریلر CG بازی فهمیدیم که داستان آن به حول چه اتفاقاتی میگذرد. تریلر نشان داد که Basim شخصیت اصلی خواهد بود و بازی در بغداد اتفاق می‌افتد.

Assassin's Creed Mirage

همانطور که اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد، Mirage نقش Basim را بازی می‌کند که راهش را از یک دزد خیابانی جدا میکند به یکی از اعضای creed می‌پیوندد. ما می بینیم که Basim از چندین ترفند شناخته شده از بازی های دیگرش استفاده می کند، از جمله نارنجک های دودی خاصش و آن تیغه نمادین محبوب اساسین. جالب اینجاست که Basim در واقع انگشت حلقه خود را قطع می کند، چیزی که در چیکدام از بازی های اخیر این سری اتفاق نیوفتاده بود.

یوبی سافت همچنین خلاصه داستان بازی رو منتشر کرد:

در Assassin’s Creed Mirage، شما Basim هستید، یک دزد خیابانی حیله‌گر با ویژن های ترسناک، که به دنبال پاسخ و عدالت است. پس از یک عمل انتقام‌جویانه، Basim از بغداد فرار می‌کند و به یک سازمان باستانی یعنی The Hidden Ones می‌پیوندد و از آنها راه و رسم اساسین را یاد میگیرد. او با روش های اسرارآمیز و اصول قدرتمند، توانایی‌های منحصربه‌فرد خود را بهبود می‌بخشد، ماهیت واقعی خود را کشف می‌کند و به یک Creed تبدیل میشود؛  اعتقادی که سرنوشت او را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که هرگز تصورش را نمی‌کرد.

Assassin's Creed Mirage

طبق اعلام رسمی یوبی سافت بازی Assassin’s Creed Mirage در سال ۲۰۲۳ منتشر میشود، اگرچه زمان خاصی را مشخص نکرده اند. طبق شایعات منتشر شده قرار است در بهار ۲۰۲۳ منتشر شود، اما این مورد توسط یوبی سافت تایید نشده است، بنابراین به نظر می رسد که ممکن است بعد از بهار باشد.

هر کسی که در چند ماه گذشته حتی کم به اخبار بازی های اساسین دقت کرده باشد، بدون شک قبلاً در مورد Assassin’s Creed Mirage شنیده است. ظاهراً به‌عنوان یک نوع توسعه یافته برای Valhalla شروع شد و سپس به چیزی خاص خود تبدیل شد و مثل اینکه اصل قدیمی خودش بازگشته است.

نه تنها قبل از اینکه حتی نزدیک به معرفی شود، گزارش‌های گسترده‌ ای در مورد آن منتشر شد، بلکه پس از آن یوبی‌سافت تصمیم گرفت خودش پرده از آن بردارد و ساخت بازی را تایید کند. با وعده های بیشتری که باید ببینیم چقدر درست از آب در می آیند. همچنین این بازی درجه Adult Only و سن +۱۸ گرفته است که ممکن است برای بازی خوب باشد!

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x