اخبار Battlefield 2042

اخبار Battlefield 2042

Battlefield 2042: آنچه در EA Play 2021 می دانیم و انتظار داریم.

بالاخره بازی جدید DICE اعلام شد و در ۲۲ ژوئیه در EA Play Live اطلاعات بیشتری در مورد آن گرفتیم.با گیمریما همراه باشید تا بریم سراغ اخبار Battlefield 2042.

ویترین بزرگ تابستانی EA Play Live ، درست در گوشه ای قرار دارد که یکی از بزرگترین بازی های این نمایشگاه ، بازی Battlefield 2042 است که اخیراً اعلام شده است. این نمایشگاه امیدوار است که یک بازی بزرگ برای تیراندازان نظامی باشد ، زیرا EA و DICE قرار است به طور رسمی حالت جدید مرموز بازی را در هنگام پخش نشان دهند.

Battlefield 2042 بازی بزرگ بعدی Battlefield از DICE است. این بازی در سال ۲۰۴۲ تنظیم شده است ، که تصادفی نیست – ۱۰۰ سال پس از DICE’s Battlefield 1942 و ۱۰۰ سال قبل از DICE آینده نگرانه Battlefield 2142. این جهان در یک مکان دشوار در Battlefield 2042 است ، با حضور آمریکایی ها و روس ها آستانه جنگ و رنج ناشی از مصیبت های زیست محیطی. در حالی که Battlefield 2042 حالت مبارزاتی تک نفره ندارد ، این بازی در طول فصول مختلف محتوای خود قصه گویی را ارائه می دهد.

Battlefield

ابزار جدید Battlefield:

در اخبار Battlefield 2042 گفته شده که این بازی نوید سلاح ها و ابزارهای جدید – و یک سگ ربات – و بزرگترین نقشه های Battlefield  را می دهد که حداکثر ۱۲۸ بازیکن را در یک مسابقه پشتیبانی می کند (فقط کنسول های نسل نهم و رایانه های شخصی). این فقط نوک کوه یخ برای آنچه در مورد بازی می دانیم است.

Battlefield 2042 یک جهنم عظیم چندنفره بزرگ از تغییرات آب و هوایی را تصور می کند.

Battlefield 2042 کاملاً چند نفره ، پیش پرده و تاریخ انتشار اکتبر مشخص شده است.

 

به دنبال رونمایی بزرگ و نمایش گیم پلی آن در ماه ژوئن ، EA در EA Play Live به جزئیات بیشتر در مورد Battlefield 2042 خواهد پرداخت. به طور خاص ، ما در مورد حالت جدید Battlefield 2042 اطلاعات بیشتری خواهیم شنید که فقط تأیید شده است که در این مرحله [تغییر داده می شود]. ما می دانیم که بازی از نقشه های مورد علاقه طرفداران برخوردار خواهد شد – و یکی از آنها می تواند Valparaiso از Bad Company 2 باشد.

DICE همچنین در حال کار روی سومین بخش جدید – Hazard Zone – است که به عنوان چیزی جدید برای این مجموعه توصیف شده است. EA می گوید این یک “تجربه چند نفره با مخاطرات بالا” است. این در EA Play Live نشان داده نخواهد شد ، زیرا EA صرفه جویی در هزینه انجام می دهد تا زمان نزدیک شدن به راه اندازی.

rBattlefield

پس از نمایش برخی از گیم پلی های جذاب و جذاب در حین جلسات کنفرانس Xbox E3 در ماه ژوئن ، انتظار و امید داریم که گیم پلی هیجان انگیز تری را نیز در EA Play Live مشاهده کنیم. همانطور که در بالا ذکر شد ، انتظار نمی رود Hazard Zone در EA Play Live ظاهر شود ، اما حالت “redacted” که “نامه ای عاشقانه به طرفداران Battlefield و بازیکنان قدیمی است” وجود خواهد داشت و ما از دیدن آن هیجان زده خواهیم شد. این حالت که توسط DICE LA در حال توسعه است اکنون به عنوان Ripple Effect شناخته می شود.لازم به ذکر بگم که اینا فقط بخشی از اخبار Battlefield 2042 هستش که حتما در آینده خبری های بیشتری از این سری جذاب بهمون میرسه.

 

حالت های اصلی Battlefield مانند Conquest و Breakthrough برای طرفداران کاملاً ثابت و آشنا هستند ، بنابراین دیدن اینکه Battlefield 2042 با Hazard Zone و هر حالت دیگری چه کاری جدید انجام می دهد بسیار هیجان انگیز است. در اینجا امیدواریم که شاهد بسیاری از موارد در EA Play Live باشیم ، و گیم پلی تمرکز اصلی را بر خلاف تریلرهای سینمایی یا دارایی های دیگر دارد. امیدوارم تا اینجای کار از اخبار Battlefield 2042 خوشتون امده باشه.

آب و هوای زنده!

یکی دیگر از عناصر جدید در Battlefield 2042 اثرات زیست محیطی مانند طوفان شن و گردباد است و اگر گیم پلی نمایش داده شده ، همه این عناصر را با هم در یک بسته منسجم متصل کند که طرفداران را وادار به دیدن چیزهای بیشتر می کند ، EA واقعاً می تواند لحظه ای افتادگی داشته باشد. بازی در آینده ای نزدیک تنظیم می شود ، بنابراین ما امیدواریم که برخی از ابزارهای آینده نگرانه و سلاح ها را نیز ببینیم ، مانند سگ های ربات قاتل و لباس های بال که در تریلرها به نمایش درآمده است.

 

به هر حال ، به طور کلی ، EA باید نشان دهد که چرا یک بازی فقط برای چند نفره با مجوزهای نبرد ، ارزش ۷۰ دلار را دارد وقتی بازی هایی مانند Call of Duty: Warzone ، Apex Legends ، Fortnite و Halo Infinite همه در سال ۲۰۲۱ چند نفره رایگان ارائه می دهند. یکی از محبوب ترین و ماندگارترین امتیازات FPS است که در آن وجود دارد ، و من بسیار هیجان زده هستم که ببینم EA چه چیزی ذخیره کرده است.

Battlefieldb

 

Battlefield 2042 قرار است در ۲۲ اکتبر عرضه شود. این بازی در PS5 ، Xbox Series X | S و PC در دسترس خواهد بود. اعضای EA Play Pro می توانند یک هفته زودتر و از ۱۵ اکتبر به بازی دسترسی داشته باشند.

یک تست فنی برای Battlefield 2042 نیز در دسترس خواهد بود که از ماه جولای آغاز می شود ، اما این فقط برای “تعداد محدودی از بازیکنان کهنه کار Battlefield” خواهد بود. این در یک “جعبه خاکستری” از Battlefield 2042 انجام خواهد شد ، و هر کسی که به آن دعوت شده باید NDA را امضا کند.

 

DICE انتظار دارد تا “سالها” از Battlefield 2042 پشتیبانی کند و این در طول فصلهایی که حدود سه ماه به طول می انجامد ، اجرا می شود. “ما در حال استفاده از رویکرد جدیدی برای سرویس دهی زنده برای یک بازی Battlefield هستیم که در آن بازیکنان خدمات و تحولاتی را که انتظار دارند از بازی های مدرن چند نفره به آنها اعطا شود ، هدف همه اینها حفظ بازی جامعه برای سالهای آینده است.

همچنین در اخبار Battlefield 2042 ذکر شد که EA گفته ما در حال تکامل دنیای خود و گسترش داستان در طول فصل ها خواهیم بود ، هر فصل حدود سه ماه به طول می انجامد. هر فصل با یک Battle Pass رایگان و پرداخت شده جدید ارائه می شود و محتوای جدیدی را برای تعقیب ارائه می دهد.” چهار فصل در سال اول به Battlefield 2042 می رسد و شامل چهار Battle Pass ، چهار شخصیت Specialist جدید و “محتوای تازه تر” با گذشت زمان خواهد بود.شما میتوانید با پیش خرید Battlefield 2042 در چندین نسخه مختلف از این بازی صاحب آیتم های ویژه ای بشوید.

Battlefieldv

Battlefield 2042 برای PS5 ، PS4 ، Xbox Series X | S ، Xbox One و PC در دسترس خواهد بود. در حالی که نسخه های نسل قبلی و رایانه های شخصی با قیمت ۶۰ دلار آغاز می شوند ، قیمت نسخه های PS5 و Series X  (هفتاد) ۷۰ دلار است. مشترکان EA Play می توانند تخفیف فروشگاه Xbox را دریافت کنند و به قیمت نسخه Xbox Series X را به ۶۳ دلار و نسخه Xbox One را به ۵۴ دلار کاهش دهند.

 

امیدوارم از اخبار Battlefield 2042 خوشتون آمده باشه. برای مشاهده اخبار های دیگر دنیای گیم روی اخبار گیم کلیک کنید.
حتما نظرتونو درباره اخبار Battlefield 2042 با ما درمیان بزارید.

حتما بخوانید:

ساخته ی جدید ubisoft رقیبی برای call of duty خواهد بود؟
به روزرسانی Halo Infinite

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x