نسخه بتا بازی Back 4 Blood

 نسخه بتا بازی Back 4 Blood در انتظار بازیکن ها !

 

Back 4 Blood
Back 4 Blood

 آخرین اخبار بازی Back 4 Blood ،  نسخه بتا بازی Back 4 Blood به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت

 

شوتر زامبی شخص اول شخص Turtle Rock ، طعم اولیه آنچه انتظار می رود را  زودتر از انتشار در اختیار علاقه مندان قرار میدهد.

 

بازی Back 4 Blood چند ماه دیگر عرضه خواهد شد، در صورتی که دوست دارید بدانید این بازی ۶۰ دلاری برای شما مناسب است یا خیر ، نسخه بتای بازی ایده خوبی از نحوه عملکرد بازی به شما ارائه خواهد داد.

 

 در اینجا آخرین اخبار در مورد  نسخه بتا بازی Back 4 Blood و محتوایی که می توانید امتحان کنید آمده است؛

 

 Back 4 Blood که توسط  Turtle Rock  توسعه یافته، جانشین معنوی سری کلاسیک Left 4 Dead ساخته ی VALVE است و تقریبا همان فضا را برای بازیکنان تداعی خواهد کرد.

 گیم پلی  Back 4 Blood به عنوان یک بازی زامبی –  تیراندازی اول شخص شناخته می شود ، در حالی که بازیکنان برای زنده ماندن در فضایی آخرالزمانی مبارزه می کنند و چندین حالت مختلف سفارشی سازی از قبیل لباس، اسلحه و… را ترکیب می کنند.

Back 4 Blood  در دو نسخه ی بتای متفاوت در دسترس خواهد بود. نسخه اولیه بتا برای هرکسی که بازی را از قبل سفارش داده باشد از ۵ آگوست شروع می شود و یک بتا از ۱۲ آگوست آغاز می شود.

 

چگونه می توانم برای دسترسی اولیه بتا ثبت نام کنم؟

اگر نمی توانید منتظر نسخه ی عمومی بتای بازی باشید ، ساده ترین راه برای امتحان زودهنگام ، پیش سفارش Back 4 Blood برای دسترسی تضمینی است.

همچنین می توانید برای دسترسی زودتر به نسخه ی بتا در صفحه اصلی  Back 4 Blood ثبت نام کنید و امیدوار باشید که یک کد بتا در صندوق ورودی ایمیل خود دریافت کنید ، یا می توانید حساب Warner Bros Games خود را به حساب Twitch خود پیوند دهید.

پیش بارگیری بتا در حال حاضر در دسترس است ، اما بسته به سرعت اینترنت شما ممکن است کمی طول بکشد. در رایانه شخصی ، حجم فایل در حدود ۱۸ گیگابایت است.

 

با تماشای پخش کننده بازی Back 4 Blood Early Access Beta به مدت ۶۰ دقیقه با فعال کردن Twitch Drops ، این احتمال وجود دارد که در صورت خوش شانس بودن ، از این طریق یک کلید بتا دریافت کنید.

 

Back 4 Blood

 

بتا شامل چه مواردی است؟

بتای Back 4 Blood شامل دو نقشه برای حالت Swarm و PvP ، دو نقشه PvE Co-op ، دسترسی به انواع سلاح ها و شخصیت های ماما، اوانجلو ، هالی ، واکر و هافمن برای بازی در نقش خواهد بود.

 

 Swarm دو تیم چهارنفره را در مقابل هم قرار می دهد ، به طوری که هر یک از تیم ها به نوبت به عنوان پاک کننده یا آلوده کننده بازی می کنند ، و برندگان اولین تیمی هستند که موفق شدند بیشترین امتیاز را از سه بازی کسب کنند.

 

بتا در کدام پلتفرم ها موجود است؟

PC ، Xbox One ، Xbox Series X | S ، PS4 و PS5 

 

چه زمانی خون Back 4 منتشر می شود؟

بازی Back 4 Blood در ۱۲ اکتبر به صورت رسمی برای رایانه های شخصی ، Xbox One ، Xbox Series X | S ،  PS4 و PS5 عرضه می شود. مشترکین Xbox Game Pass  نیز می توانند به بازی دسترسی داشته باشند.

 

با گیمریما همراه باشید

برای اطلاع از آخرین رویداد های دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x