شایعه: RDR2 نسخه نسل جدید می گیرد.

شایعه: RDR2 نسخه نسل جدید می گیرد.

Red Dead Redemption 2

شایعه جدیدی که به صورت آنلاین منتشر شد، حاکی از آن است که Rockstar Games می‌تواند بازی Red Dead Redemption 2 را برای PS5 و Xbox Series X آماده کند.

RDR2

Rockstar Games بازی RDR2 را در سال ۲۰۱۸ با بازخوردهای تحسین برانگیز منتشر کرد و به سرعت تبدیل به یکی از بالاترین رتبه بندی بازی های ویدیویی در تمام دوران شد. Red Dead Redemption 2 در ابتدا فقط برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس بود، اما یک سال بعد، Rockstar حماسه جهان باز را برای رایانه های شخصی و Google Stadia آورد.

اکنون طرفداران در تعجب هستند که RDR2 چه زمانی ممکن است به کنسول‌های نسل بعدی راه پیدا کند، و در حالی که در زمان نگارش این مقاله اطلاعیه رسمی منتشر نشده است، یک افشاکننده معتقد است که این اتفاق در مقطعی رخ خواهد داد.

آیا RDR2 نسخه نسل جدید می گیرد؟

Leaker AccountNgt می گوید که نسخه نسل بعدی Red Dead Redemption 2 در راه است، اما این همه اطلاعاتی است که آنها در حال حاضر دارند. همانطور که پیش می‌رود، هیچ نسخه خود دستگاه PS5 یا Xbox Series X از RDR2 در دسترس نیست، اگرچه اجرای بازی روی سخت‌افزار جدیدتر باعث عملکرد بهتر می‌شود. نسخه‌های معمولی، البته، نتایج بهتری به همراه خواهند داشت، و به همین دلیل است که برخی از طرفداران می‌خواهند بهتر شدن بازی را ببینند.

اگر طبق شایعات، RDR2 ارتقای PS5 و Xbox Series X دریافت کند، ممکن است منجر به بحث و جدل شود. به هر حال، نسخه‌های نسل بعدی Grand Theft Auto 5 از طرفداران می‌خواست که آن را بخرند، حتی اگر قبلاً نسخه‌های قدیمی‌تر بازی را داشته باشند، و بنابراین به احتمال زیاد Rockstar برای هر گونه ارتقای نسل بعدی RDR2 به جای ارائه، هزینه‌ای را دریافت خواهد کرد. آن را به صورت رایگان مانند شرکت های دیگر شناخته شده است.

RDR2

چیز دیگری که در صورت اعلام چنین پروژه ای ممکن است جنجال ایجاد کند وضعیت فعلی Red Dead Online است. بسیاری از طرفداران Rockstar Games را به دلیل نادیده گرفتن Red Dead Online مورد انتقاد قرار داده‌اند و این شرکت در عوض بر روی انتشار محتوای جدید برای Grand Theft Auto Online تمرکز کرده است، بازی‌ای که در حال حاضر نزدیک به ۱۰ سال از عمر آن می‌گذرد. اگر Rockstar منابعی را برای انتقال Red Dead Redemption 2 به PS5 و Xbox Series X به جای ایجاد محتوای جدید برای RDO صرف کند، ممکن است باعث ناراحتی برخی از اعضای جامعه شود.

با این حال، دیگران ممکن است از فرصت استفاده کنند و Red Dead Redemption 2 را روی سخت افزار جدیدتر بازی کنند. نسخه‌های PS5 و Xbox Series X بازی کلاسیک وسترن می‌توانند گرافیک برتری را در مقایسه با نسخه‌های قدیمی‌تر بازی ارائه دهند، بدون اینکه به زمان بارگذاری بهتر و شاید حتی برخی محتوای جدید برای تماشا کردن علاقه‌مندان، بسته به میزان جاه‌طلبی آن اشاره کنیم. البته، این امکان نیز وجود دارد که واقعاً هیچ برنامه‌ای برای آوردن Red Dead Redemption 2 به کنسول‌های نسل بعدی وجود نداشته باشد، بنابراین بهتر است طرفداران انتظارات خود را کنترل کنند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Red Dead Redemption 2 هم اکنون برای PC، PS4، Stadia و Xbox One منتشر شده است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x