یوبی‌سافت در حال کار روی Beyond Good & Evil 2 است

 Beyond Good & Evil هنوز نمرده!

Ubisoft-Job-Listing-Shows-Work-Continues-On-Beyond-Good--Evil-2

فهرست استخدام اخیر از Ubisoft Barcelona نشان می دهد که کار بر روی بازی مورد انتظار Beyond Good & Evil 2 ادامه دارد، که به عنوان یکی از “جاه طلبانه ترین پروژه های این شرکت تا به امروز” توصیف می شود.

از آخرین باری که ما خبری در مورد پیش درآمد Beyond Good & Evil که به طور رسمی در سال ۲۰۱۶ مجدداً معرفی شد شنیدیم، مدتی می‌گذرد. از آن زمان، چند تریلر تماشایی CGI و طعم آنچه استودیو امیدوار است با BGE2 به دست آورد (فقط برای این پروژه) را دیدیم. در ماه فوریه، گزارش ها نشان داد که بازی هنوز در مرحله پیش تولید است و لغو نشده است و حالا خبر دقیق تری از آن داریم.

Ubisoft Barcelona موقعیت جدیدی را برای یک انیماتور ارشد گیم پلی برای Beyond Good & Evil 2 باز کرد که نشان می دهد کار هنوز در حال پیشرفت است. با توجه به توضیحات، متخصص “مسئول کیفیت و محتوای انیمیشن ها و عملکرد سیستم های گیم پلی، مطابق با دیدگاه بازی” خواهد بود. علاوه بر این، بازی قبلی به عنوان “یکی از جاه طلبانه ترین پروژه ها تا آن زمان” شناخته می شود، که با توجه به زمان و هزینه ای که یوبی‌سافت قبلاً برای بازی صرف کرده است، باورش چندان سخت نیست.

Beyond Good & Evil 2

چیز دیگری را نمی توان از این فهرست شغل ها پیدا کرد تا به طرفداران Beyond Good & Evil اطمینان دهد که همه چیز به خوبی پیش می رود. این استودیو می‌خواهد به «انیمیشن‌های با کیفیت بالا، اجراهای باورپذیر» دست یابد و «بهترین تعادل را بین وفاداری انیمیشن و نیازهای گیم‌پلی» ایجاد کند. نکته جالب دیگری که به چشم می آید، توانایی لازم برای “جان بخشیدن به شکل انسان، دادن وزن، شخصیت، خلق و خو و باورپذیری شخصیت” است.

Beyond Good & Evil 2

یوبی سافت آخرین بار در سال ۲۰۲۰ به‌روزرسانی رسمی بازی Beyond Good & Evil 2 را ارائه کرد و ادعا کرد که این عنوان وارد فاز تولید می‌شود. این احتمال وجود دارد که توسعه بازی پس از اینکه توسعه دهنده اصلی آن، Michel Ancel، مدت کوتاهی قبل از متهم شدن به سوء استفاده از صنعت بازی خارج شد، دوباره شروع شده باشد. او همچنین اعلام کرد که جدایی او تاثیری در پیشرفت بازی نخواهد داشت که باید دید که همینطور هست یا خیر.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x