Call Of Duty Modern Warfare 2

بازی Call of Duty : Modern Warfare 2 از طریق توییتر Infinity Ward رونمایی شد

بازی جدیدی از Call Of Duty؟

COD-Modern-warfare-infinity-ward

به نظر می رسد که با بسته توییتر Infinity Ward، رونمایی رسمی Call of Duty : Modern Warfare 2 دور از ذهن نیست. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که تصویر هدر آن Chost را در سایه‌ها نشان می‌دهد.

اگر سری به توییتر Infinity Ward بزنید، متوجه می‌شوید که عکس نمایه آن کاملاً سیاه است، کاری که شرکت‌ها پیش از یک رونمایی بزرگ انجام میدهند. تصویر هچدر IW نیز یک تصویر سیاه به نظر می رسد، اما اگر به اندازه کافی دقت و زوم، می توانید تصویری کم نور  را در آن ببینید.

به گزارش IGN، به نظر می رسد که Ghost مورد علاقه طرفداران در تاریکی در انتظار حرکت بعدی خود پنهان شده است. می‌توانید تصویر روشن‌شده را در زیر ببینید و آن را با Ghost و ماسک جمجمه نمادین او در نور مقایسه کنید.

ghost3-1650736030767

کار کردن Infinity Ward که روی Modern Warfare 2 ، راز نیست، زیرا  این خبرها را در فوریه تایید کرد، زمانی که تیم‌هایش روی آن کار می‌کردند.

IW در توییتر نوشت:

“COD 2022 دنباله ای برای MW 2019 است و با یک تجربه جدید Warzone (هر دو توسط InfinityWard) طراحی شده است.”

این بازی جدید نسخه‌ای بازسازی‌شده از Modern Warfare 2 در سال ۲۰۰۹ نخواهد بود، بلکه داستانی را که در ریبوت Modern Warfare از سال ۲۰۱۹ آغاز شد، ادامه خواهد داد. در بررسی Call of Duty: Modern Warfare 2019، میبینیم که حالت‌های گیم‌پلی متنوع و بازی عالی آن نشان می‌دهد که این سری در مسیر امیدوارکننده‌ای قرار دارد.

Call of Duty: Modern Warfare 2 ممکن است آخرین Call of Duty برای مدتی طولانی باشد زیرا طبق گزارش‌ها، سال ۲۰۲۳ اولین سال پس از تقریباً دو دهه بدون عرضه عنوان جدید خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: اخبار  دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x