Crysis 4 رسما با تریلر و جزئیات جدید معرفی شد.

Crysis 4 رسما با تریلر و جزئیات جدید معرفی شد.

پس از افشای چند ساعت قبل، Crytek رسما Crysis 4 را از طریق یک تریلر جدید و جزئیات بیشتر برای آینده معرفی کرد.

crysi

فرنچایز تیراندازی

فرنچایز تیراندازی علمی تخیلی آینده‌نگر Crysis به دلیل بالا بردن محدودیت‌های سخت‌افزاری شناخته شده است. در واقع، سری Crysis به طور مداوم نیازمندی‌های سیستم را تحت فشار قرار می‌دهد و میم‌هایی را در میان طرفداران ایجاد می‌کند که می‌پرسند، “اما آیا می‌تواند Crysis را اجرا کند؟” وقتی در مورد چیزی با سیستم مورد نیاز بالا صحبت می کنید. این فرنچایز علاوه بر اینکه یک میم محبوب است، در نهایت به کنسول‌ها می‌آید و دامنه این سری را به شدت گسترش می‌دهد تا به آن کمک کند تا به یک فرنچایز مورد علاقه طرفداران تبدیل شود.

پس از عرضه Crysis 3 در سال ۲۰۱۳، به نظر می رسد که این سری متوقف شده است زیرا توسعه دهنده Crytek به پروژه های دیگری مانند Hunt: Showdown و همچنین بازسازی و رهبری جدید رفته است. فرنچایز Crysis همچنان در معرض دید عموم باقی خواهد ماند، اما به لطف ریمسترهای اخیر بازی‌های قبلی، که اکنون به نظر می‌رسد اشاره‌ای به موارد بیشتری در آینده باشد. پس از افشای تصادفی Crytek China، Crysis 4 به طور رسمی از طریق یک تریلر جدید فاش شد.

crysis

تریلر بازی Crysis 4

کوتاه است و توضیحاتی می دهد که به نظر می‌رسد این بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، بنابراین طرفداران نباید برای مدتی انتظار دیدن این بازی را داشته باشند. این تیزر از طریق شهری که به نظر می رسد شهری است که به دلیل شعله های خورشیدی ویران شده و از هم می پاشد، چشمک می زند. با این حال، از روی آوار، عدد چهار نشان داده می‌شود، تقریباً به‌گونه‌ای که گویی با هم در هم تنیده شده و در یک نانولباس بافته شده است، فناوری‌ای که قهرمانان Crysis از آن استفاده می‌کنند.

در حالی که این تریلر صرفاً برای نمایش بازی آینده وجود دارد، مدیر عامل Crytek، آونی یرلی نیز وبلاگ جدیدی را همراه با این اعلامیه منتشر کرد. استودیو تایید می‌کند که بازی در مراحل اولیه توسعه است، اما تیم نمی‌توانست منتظر بمانند تا اخبار را با جامعه به اشتراک بگذارند، و به سوالی که اغلب پرسیده می‌شد در مورد زمان معرفی بازی جدید Crysis پاسخ دادند. یرلی همچنین تایید کرد که این پروژه یک تیرانداز نسل بعدی است که باید طرفداران دیرینه را خوشحال کند زیرا Crysis 4 احتمالاً یک بار دیگر محدودیت های فنی و سخت افزاری را پشت سر خواهد گذاشت.تریلر را اینجا نگاه کنید.

crysis

در این میان، طرفداران جدید و قدیمی هر دو می توانند از طریق سه گانه Crysis Remastered به سرعت در این فرنچایز بپردازند. به‌روزرسانی‌های اخیر با پشتیبانی از Deep Learning Super Sampling و همچنین حذف نرم‌افزار بحث‌برانگیز DRM Denuvo، به بهبود بازی، به خصوص در بخش رایانه شخصی ادامه داده‌اند. نرم افزار ضد دستکاری به دلایل زیادی در بین طرفداران محبوب نیست و استودیوهای توسعه در نتیجه این ابزار را از بازی های مختلف حذف کرده اند.

Crysis 4 اکنون در حال توسعه است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x