Ubisoft رسماً به روز رسانی Watch Dogs Legion را پایان داد.

Ubisoft رسماً به روز رسانی Watch Dogs Legion را پایان داد.

Watch Dogs Legion

پستی توسط تیم سازنده Watch Dogs Legion در Ubisoft تایید می‌کند که دیگر به‌روزرسانی یا وصله‌ای برای بازی وجود نخواهد داشت.

watch dogs

در سپتامبر ۲۰۲۱، Watch Dogs Legion

در سپتامبر ۲۰۲۱، Watch Dogs Legion به‌روزرسانی‌ای دریافت کرد که تعداد زیادی باگ را در همه پلتفرم‌ها برطرف کرد. این آخرین به‌روزرسانی از یک سری به‌روزرسانی‌ها برای بازی ۲۰۲۰ بود که بازیکنان می‌توانستند نقش هر کسی را بر عهده بگیرند، اما خیلی‌ها انتظار نداشتند این آخرین به‌روزرسانی باشد. حالا اما به نظر می رسد که اینطور بوده است.

برای کسانی که با Watch Dogs Legion همراه هستند، در ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر کنار گذاشتن پشتیبانی یوبی‌سافت از این بازی وجود داشته است. در ماه‌های اخیر هیچ ارتباط رسمی زیادی وجود نداشته است، و البته، یوبی‌سافت یک صفحه کامل از پروژه‌ها و دیگر نسخه‌ها دارد. اکنون یوبی سافت تایید کرده است که آپدیت ماه سپتامبر آخرین آپدیت بوده و محتوای بیشتری برای آینده برنامه ریزی نشده است.

در گذشته، Watch Dogs Legion یک DLC Aiden Pearce، یک کراس اوور Assassin’s Creed و یک حالت زامبی را در کنار به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های عمومی ارائه کرده است. این بازی دارای یک پیش‌فرض جالب و پشتیبانی قوی بود، اما چیزی شبیه به این یا چیز دیگری در حال حاضر منتشر نخواهد شد. حالت آنلاین Watch Dogs Legion به تازگی وارد فصل پنجم خود شده است و بنابراین این محتوا برای بازیکنان نسبتاً جدید خواهد بود. اما پس از پایان آن، هیچ محتوایی برای «فصل ۶» وجود نخواهد داشت. در عوض، Watch Dogs Legion محتوای فصل‌های ۳-۵ را می‌بیند که برای بازیکنان چرخانده شده است.

این اطلاعات توسط تیم سازنده Ubisoft Watch Dogs Legion در دسترس قرار گرفت و تیم در پایان گفت: «این بازی با جهش و مرزهای گسترده ای رشد کرده است، با حجم زیادی از محتوا برای کاوش، از یک شهر گسترده در آینده نزدیک به یک اکشن- حالت آنلاین بسته بندی شده ما نمی‌توانیم به بازی‌ای که ساخته‌ایم افتخار کنیم، و از همه شما که در طول سال در این سفر در لندن به ما پیوستید، قدردانی می‌کنیم. ما مشتاقانه منتظریم تا شاهد ماجراجویی های بیشتری در لژیون باشیم.”

بنابراین، فقط برای روشن بودن، سرورهای Watch Dogs Legion خاموش نمی شوند یا هیچ چیز دیگری، اما از یک بازی با پشتیبانی فعال به یک بازی با ویژگی های پایان عمر منتقل شده است. طرفداران این بازی همچنان می توانند به حالت بازی آنلاین شیرجه بزنند، در حالی که امسال دیگر بازی های ویدیویی منتشر شده را نیز انجام خواهند داد.

خود یوبی سافت هنوز چندین بازی در افق امسال و همچنین فراتر از آن دارد. Rainbow Six Extraction تنها چند روز پیش منتشر شد، در حالی که این شرکت هنوز نسخه‌های بازسازی سلولی Splinter، Mario + Rabbids: Sparks of Hope، Prince of Persia: The Sands of Time Remake، The Division: Heartland، Assassin’s Creed Infinity، Avatar: Frontiers of Pandora، یک بازی جهان باز جنگ ستارگان، و موارد دیگر—برخی در سال جاری منتشر می شوند اما همه در مرحله ای از توسعه هستند.

watch dogs

Watch Dogs Legion هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، استادیا، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X/S در دسترس است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x