Dark Souls 3 مادی اندازه یک اکسپنشن دریافت می کند.

Dark Souls 3 مادی اندازه یک اکسپنشن دریافت می کند.

Dark souls 3

Dark Souls Archthrones به بازیکنان دلیلی می دهد تا با مبارزات سخت Dark Souls 3، با داستانی جدید و دنیاهای منحصر به فرد، دوباره خود را شکنجه دهند.

Dark Souls 3

سری بازی‌های Soulsborne توسط FromSoftware به دلیل مبارزات غیرقابل بخشش، حس منحصر به فرد داستان سرایی و موارد دیگر مورد تحسین قرار گرفته‌اند. Elden Ring گواه دیگری بر این موفقیت است، زیرا بازی با استقبال فوق العاده مثبت طرفداران و منتقدان روبرو شد. با توجه زیادی که به بازی‌های Soulsborne شده‌اند، مطمئناً آن‌ها یک جامعه مودینگ فعال دارند، با طرفدارانی که هر کاری انجام می‌دهند، از آسان‌تر کردن Elden Ring تا ارائه یک ماد در اندازه DLC به بازی با عناصر جدید.

DS Archthrones جدیدترین مود در اندازه الحاقی برای Dark Souls 3 است که به بازیکنان داستانی جایگزین برای آنچه در بازی اصلی یافت می شود به همراه پنج دنیای منحصر به فرد برای کاوش می دهد. محیط DS Archthrones از طریق Nexus of Embers از Dark Souls 3 قابل دسترسی است و البته حاوی دشمنان و باس‌های دشوار زیادی است که بازیکن باید برای تکمیل تلاش اصلی بر آنها غلبه کند.

علاوه بر دشمنان جدید، متحدانی نیز وجود خواهند داشت که بازیکنان می توانند با آنها ملاقات کنند. Lothric همچنین در این مد بازی به همراه برخی از مکان‌های معروف Dark Souls کمی تغییر خواهد کرد. واضح است که تیم توسعه Dark Souls Archthrones با این ساخته بلندپروازانه عمل کرده است، همانطور که در اسکرین شات های جدیدی از مود که اخیراً رونمایی شده است، نشان داده شده است. با گذشت زمان، تیم امیدوار است تا قبل از اینکه در نهایت منتشر شود، دشمنان، ماموریت‌های جدید و سایر موارد اضافه شده را به Dark Souls Archthrones بیاورد.

Dark Souls 3

چیزی که طرفداران ممکن است از اسکرین شات های ارائه شده توسط تیم مود متوجه شوند این است که DS Archthrones تأثیر واضحی از Demon’s Souls دارد. به همین دلیل مواردی مانند طرح بندی جهان و شکل روح در Dark Souls Archthrones در دسترس خواهند بود. تا کنون، توسعه مود برای بیش از دو سال ادامه داشته است، اما به نظر می رسد هنوز تیمی که روی Archthrones کار می کند کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. در صفحه Patreon مود، توسعه دهندگان آن به طور مداوم در مورد چگونگی صیقل دادن بیشتر آن بحث می کنند.

مدهای دیگری در ابعاد توسعه برای بازی وجود دارد که بازیکنان می توانند در زمان انتظار برای Archthrones از آنها لذت ببرند. اخیراً یکی از مادها به دنبال آن بود که بازی را با مکانیک هایی از عنوان ۲۰۱۵ بازسازی کند. همچنین، DS3 Convergence نیز وجود دارد، مدی که توسط طرفداران به عنوان ادامه این سری مورد استقبال قرار می گیرد و اساسا چیزی شبیه به Dark Souls 4 به آنها می دهد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Dark Souls 3 برای PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x