شایعه: در Dead By Daylight میتوانید مپ خودتون را بسازید!

در Dead By Daylight نقشه شخصی خودتون رو داشته باشید!

Dead By Light 2

Dead by Daylight کلیپ جدیدی را در توییترش منتشر کرد با کپشن «این باکس ها (موانع) چگونه به اینجا رسیدند؟ به زودی…» با نسخه‌ به ظاهر اصلاح‌شده MacMillan Estate.

این توییت تقریبا با ادعای طرفداران Dead By Daylight مطابقت دارد. در یکی از این فروم ها آنها ادعا کردند:

“در PTB (Public Test Build- آزمایش بازی و دریافت بازخورد)، می توانید با نقشه های تولید شده عجیب و غریب از MacMillan Estate روبرو شوید. این اولین آزمایش “ساخت نقشه توسط خود بازیکن” است. که به بازیکنان اجازه می دهد چگونه هر نقشه را تغییر دهند و نقشه جدیدی درست کنند.”

Dead By Daylight tweet

MacMillan Estate یک نقشه اصلی است که با Dead by Daylight در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد، اما به روز رسانی جدید آن را با تونل ها و پیچ و خم های اضافه شده (Maze) یا باشگاه (Gym) نشان می دهد که دیوار های Cشکلی دارند که می توان از آنها برای متوقف کردن  قاتل در مسیر خود استفاده کرد. PTB قبلی June برای پچ ۶٫۱ نیز چندین تغییر در MacMillan داشت.

با این حال، این تغییرات می تواند به سادگی یک به روز رسانی در نقشه باشد و باشگاه های جدیدی را برای تازه نگه داشتن چیزها اضافه کند. با این حال، پچ ۶٫۱ چندان دور نیست و بزودی عرضه میشود، بنابراین برای فهمیدن این موضوع نیازی نیست خیلی منتظر بمانیم. صرف نظر از این، برخی از طرفداران امیدوارند نقشه های سفارشی را ببینند و در مورد آن بحث میکنند و پس از شش سال چیز کاملا جدیدی را برای بازی تجربه می کنند.

MacMillan Estate

تئوری دیگر این است که نقشه‌ها قابل تغییر نیستند، بلکه تصادفی هستند و هر بار که بازی میکنید، تغییر می‌کنند. این به معنی اسپاون پالت های جدید، راه های جدید و غیره است که هر مسابقه را با قبلی متفاوت نگه می دارد. اگرچه این عنصر RNG جدیدی را اجرا می کند که می تواند بحث برانگیز باشد. اما می‌توان آن را با عنوان «چطور این کاشی‌ها به اینجا رسیدند؟» ربط داد، اگرچه هیچ چیز به طور رسمی تأیید نشده است.

در دیگر اخبار Dead by Daylight، شایعاتی مبنی بر حضور فورتنایت به گوش می رسد. یکی از منابع داخلی ادعا کرد که این دو به زودی با Llama حتمالی که به Dead By Daylight و اسکین “Meg Thomas” در Fortnite می آید، همکاری خواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x