Forza Horizon 5 نقشه Hot Wheels را رونمایی می کند.

Forza Horizon 5 نقشه Hot Wheels را رونمایی می کند.

Forza Horizon 5

Playground Games از نقشه‌ای با شکل منحصربه‌فرد پرده‌برداری می‌کند که قرار است در پرانتظار ترین اکسپنشن Forza Horizon 5 یعنی Hot Wheels باشد.

Forza Horizon 5

از زمانی که Playground Games برنامه‌های خود را برای اولین اکسپنشن  Forza Horizon 5، بازگشت به فرنچایز Hot Wheels اعلام کرد، بازیکنان به این فکر می‌کردند که چگونه در دنیای باز بازی مسابقه‌ای جا می‌شود. به هر حال، Forza Horizon 5 در مکزیک اتفاق می‌افتد، بنابراین تا حدودی عجیب است که جاده های Hot Wheels در اطراف شهر Guanajuato ساخته شوند. Playground اکنون از نقشه اکسپنشن Hot Wheels پرده برداری کرده است، و تایید می کند که بازیکنان به زودی مکزیک را برای مقصدی خارق العاده تر ترک خواهند کرد.

برای کسانی که حدس می زدند که اکسپنشن جدید Hot Wheels برای Forza Horizon 5 در آسمان انجام شود، این درست است. نقشه فاش شده توسط Playground ساختار عظیمی را نشان می دهد که در هوا شناور است و پوشش ابری در زیر آن دیده می شود. در حالی که Forza Horizon 5 به دنیای باز بزرگ مکزیکی خود افتخار می کرد، به نظر می رسد که اکسپنشن Hot Wheels کاملاً از بازی اصلی جدا خواهد بود. اگر تداخلی بین این دو محیط وجود داشته باشد، از این نقشه مشخص نیست.

قابل توجه است که جنبه نقشه اکسپنشن Hot Wheels، فراتر از این واقعیت که در هوا شناور است، این است که از سه جزیره شناور مختلف تشکیل شده است. به نظر می رسد هر یک از این جزایر نقشه Forza Horizon 5 زیست بوم مربوط به خود را دارند. جزیره شمالی یک زیست بومی سرسبز با مناطق جنگلی، رودخانه‌ها و به طور کلی شاخ و برگ فراوان است. جزیره جنوب غربی صخره ای، پوشیده از برف، با گودال های گدازه و آتشفشان فعال است. در نهایت، جزیره جنوب شرقی یک بیوم بیابانی با بوته‌ها و دره‌های نیمه‌خشک است.

Forza Horizon 5

در سراسر این سه جزیره منحصربه‌فرد، شبکه‌ای پیچیده از مسیر نارنجی نمادین Hot Wheels و اتصالات مسیر آبی وجود دارد. بازرسی دقیق انواع ویژگی‌های موجود در مسیرهای Hot Wheels را نشان می‌دهد، از جمله پشتک، سقوط، پرش، تونل و موارد دیگر. می توان تصور کرد که Playground خلاقیت خود را برای استفاده حداکثری از قطعات محدود جاده Hot Wheels به کار گرفته است.

ترکیبی از بیوم های طبیعی و مسیر Hot Wheels ایده بسیار هیجان انگیزی است. فرضاً بازیکنان می‌توانند مسیرهای Hot Wheels را ترک کنند و هر جزیره را هر طور که می‌خواهند کاوش کنند. در غیر این صورت، فقط داشتن بیوم های طبیعی به عنوان جزئیات پس زمینه نیز در نوع خود هیجان انگیز است. این به Playground اجازه می دهد تا بسیار خلاق باشد و نگران نباشید که آیا بازیکنان در زمین خود رانندگی می کنند یا خیر.

یک نقشه از بالا به پایین Hot Wheels برای Forza Horizon 5 یک چیز است، اما بازیکنان Forza احتمالاً نگران هستند که بتوانند برای خودشان بازی کنند. Hot Wheels به طور رسمی برای Forza Horizon 5 در ۱۹ جولای عرضه می شود. می توان آن را به صورت جداگانه با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار، از طریق Forza Horizon 5 Expansions باندل با قیمت ۳۴٫۹۹ دلار یا به عنوان بخشی از Forza Horizon 5 Premium Edition که شامل بازی پایه است، با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار خریداری کرد. طرفداران می توانند منتظر اخبار بیشتری از Forza Horizon 5 Hot Wheels در روزهای آینده باشند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Forza Horizon 5 هم‌اکنون برای PC, Xbox One ,Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x