بازی Dead Island 2 احتمالا سال آینده منتشر خواهد شد

بازی Dead Island 2 احتمالا سال آینده منتشر خواهد شد:

مدت‌ها قبل از سری Dying Light Techland، توسعه‌دهنده با بازی Dead Island در دنیای باز و جامعه زامبی‌کشی موج‌هایی را ایجاد کرد که یک برداشت غیرمتعارف و گرمسیری از فرمول محبوب پسا آخرالزمانی است.

جزیره مرده دارای یک کمپین ۴ نفره، سلاح‌های احمقانه، قابل تغییر/دست‌سازی است که Dying Light در حال حاضر به آن معروف است، و تعادل رضایت‌بخشی از گیم‌پلی وحشتناک و کمدی.

شاید هم اکنون می توانید ببینید که چرا بازی Dead Island 2 یک چشم انداز هیجان انگیز برای بازیکنانی بود که خواهان تجربه ای مشابه با تصاویر و مکانیک های به روز شده بودند.

و با وجود سکوت رادیویی و شایعات مربوط به جهنم توسعه، Dead Island 2 هنوز هم گمان می رود سال آینده منتشر شود.

Dead Island

بر اساس گزارش VGC، در طی ارائه‌ای که هفته گذشته با شرکت مادر ناشر Deep Silver، Embracer Group برگزار شد، میزبان پرسش و پاسخ اظهار داشت که بازی RPG آلوده به زامبی «به وضوح… [هنوز زنده است]، و من انتظار دارم در سال مالی جاری منتشر شود. یا باید بگویم با عرض پوزش در سال مالی آینده.

” برای کسانی که نمی دانند، سال مالی بعدی شرکت در ۳۱ مارس به پایان می رسد.

با این حال، لارس وینگفورز، مدیرعامل گروه Embracer در پاسخ گفت که نمی تواند دقیقاً در مورد توسعه Dead Island 2 صحبت کند، اما عنوان AAA اعلام نشده ای است که همه فکر می کنند.

is Dead Island 2 اخیراً در جلسات داخلی صحبت شد. اگرچه این تایید دقیقی نیست، ماهیت رمزآلود صرافی می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که توسعه Dead Island 2 همچنان قوی است.

در چیزی شبیه به یک قرن پیش، مایک فوتر در مورد تجربه عملی خود با Dead Island 2 در سال ۲۰۱۴ نوشت و اظهار داشت: «یگر قطعاً کارهای بیشتری برای انجام دارد، زیرا کد پیش آلفا به طرز شگفت‌آوری ناقص بود. با این حال، خوشحالم که چیزهای بیشتری از بازی ببینم،

زیرا تغییرات در سیستم ساخت و افزایش تمرکز روی سلاح‌های برد، تجربه‌ای سخت‌تر را در همان دنیای کمدی و ترسناک ایجاد می‌کند.

» در هر صورت، طرفداران همچنان صبورانه منتظر اخبار بازی Dead Island 2 هستند و امیدواریم در آینده نزدیک جزئیات دقیق تری از سازنده بازی دریافت کنیم.

Dead Island 1:

Dead Island

بازی Dead Island Fallout 3 با زامبی ها است.

بسیاری از مردم می خواهند آن را با Dead Rising (از آنجایی که می توانید سلاح بسازید) و Left 4 Dead مقایسه کنند (از آنجایی که اکشن اول شخص است و برای چهار بازیکن آنلاین خوب است)،

اما زمانی که من بالاخره از باز شدن مبهم بازی گذشتم و کمتر به‌جای صحنه‌های برش ستاره‌ای، دنیایی مملو از ماموریت‌ها، محیط‌های جالب، و سیستم پیشرفت شخصیت‌ها پیدا کردم که باعث می‌شد ساعت‌های بیشتری در روز التماس کنم.

به طور خلاصه، جزیره مرده یک بازی نقش آفرینی ناهموار در اطراف لبه ها است، و من آن را حفر کردم.

در جزیره کوچکی در سواحل پاپوآ گینه نو، مردگان راه می روند..

وقتی برای بازی می‌نشینید، یکی از چهار شخصیت را انتخاب می‌کنید و برای ۲۰ تا ۳۰ ساعت آینده در نقشه‌های عظیم پرسه می‌زنید، ماموریت‌های جانبی جالبی را انجام می‌دهید و سر صدها غول را از بین می‌برید.

اما جزیره مرده به دلیل غمش موفق نمی شود (اگرچه من از قطعه قطعه شدن آن را دوست داشتم).

قدرت جزیره مرده در دنیایی است که ایجاد می کند. من به هر محیطی که می آمدم، از سواحل گرفته تا فاضلاب و سلول های زندان، خزیدم.

من به فریادهای افراد آلوده یا غرش یک اسفنج آسیب دیده به نام “اراذل” گوش دادم.

از این منظر، من در جزیره بودم. شخصیت من نیست در ابتدا، هر زامبی را که می دیدم سلاخی می کردم، اما زمانی که به شهر رسیدم و کوچه های تنگ پر از هیولاها را دیدم، شروع کردم به دویدن از یک هدف به آن هدف.

دیگر در حال بازی کردن نبودم – من بر روی بقا تمرکز می‌کردم که انگار از نقطه A به نقطه B می‌رفتم.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x