Steam Deck اکنون با بزرگترین نرم افزار های Anti-Cheat سازگار است.

Steam Deck اکنون با بزرگترین نرم افزار های Anti-Cheat سازگار است.

Steam Deck

با نزدیک شدن به اتمام Steam Deck، نگرانی هایی در مورد سازگاری آن با نرم افزار Anti-Cheat وجود دارد که به نظر می رسد اکنون برطرف شده است.

steam deck

این احتمال وجود دارد که Steam Deck

در آینده بتواند راه را برای نوع جدیدی از فناوری بازی های موبایلی هموار کند، فناوری که راحتی یک کنسول دستی را با قدرت یک رایانه خانگی ترکیب می کند. در حالی که Valve به مردم اطمینان می دهد که Deck در فوریه امسال عرضه می شود، پس از چند ماه عقب انداختن تاریخ عرضه، همه نگاه ها به دستگاه است. یکی از مواردی که برای برخی نگران کننده بوده است، ناسازگاری بین آن و برخی فناوری های Anti-Cheat است، اما به نظر می رسد که اکنون مرتب شده است.

طبق پست اخیر در صفحه Steamworks، Valve در نهایت موفق شد تایید کند که Steam Deck از نرم افزار Anti-Cheat پشتیبانی می کند. چندی پس از آنکه اعلام شد برخی از بازی‌ها نمی‌توانند روی آن اجرا شوند یا حداقل به درستی اجرا نمی‌شوند، به دلیل سازگاری سیستم‌عامل مبتنی بر لینوکس رایانه شخصی دستی با نرم‌افزارهای مهم، واکنش‌های قابل‌توجهی علیه این دستگاه مشاهده شد. بسیاری از عناوین AAA استفاده می‌کنند، همراه با دستورالعمل‌هایی که برای توسعه‌دهندگان برای کمک به رفع مشکل ارائه شده است.

steam deck

در ادامه این پست آمده است که دو “بزرگترین سرویس Anti-Cheat” اکنون در Proton پشتیبانی می شوند که سیستم عاملی است که برای Deck استفاده می شود. BattleEye و Easy Anti-Cheat که هر دو در برخی از بازی‌های بزرگ استفاده می‌شوند، سازگار خواهند بود، به این معنی که از نظر تئوری، بازی‌هایی که از این ابزارها استفاده می‌کنند باید بدون مشکل روی سیستم اجرا شوند. با توجه به این که نگرانی هایی وجود داشت که برخی از پرسودترین نسخه های بازی تا زمانی که اصلاحی انجام نشده باشد، نتوانند در Steam Deck اجرا شوند، این امر برای توسعه دهندگان و گیمرها یک نفس راحت خواهد بود.

علاوه بر این، Valve می گوید که فردا برسد، شروع به ارسال داده های تأیید شده برای بازی هایی می کند که از نرم افزار Anti-Cheat استفاده می کنند. بازی‌ها قبلاً برای Steam Deck تأیید شده‌اند، با حدود ۸۶ عنوان در حال حاضر در پایگاه داده در زمان نوشتن. این مقدار کمی از بیش از ۵۰۰۰۰ بازی Steam که در حال حاضر قابل خرید هستند فاصله دارد، اما این شرکت سال گذشته تسترهایی را استخدام کرد تا سعی کنند تا آنجایی که ممکن است بازی‌های بیشتری را به دست آورند تا به موقع برای عرضه سازگار باشند.

steam deck

با نمایش بسته بندی Steam Deck در دسامبر گذشته، به نظر می رسد که جهان تقریباً آماده دریافت دستگاه است. استودیوها قبلاً کیت توسعه را ستایش کرده‌اند، و به نظر می‌رسد که چند هفته دیگر به عقب انداختن تاریخ ممکن است به آن لطف کرده باشد. باید دید دقیقاً چه تأثیری بر دنیای بازی خواهد گذاشت، اما دیدن استقبال از آن جالب خواهد بود.

Steam Deck قرار است در فوریه امسال منتشر شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x