آمدن اسکین های league of legend به Fortnite.

آمدن اسکین های league of legend به Fortnite.

Fortnite

فروشگاه آینده نشان می دهد که Epic Games یک skin محبوب League of Legends Arcane را بازگردانده و یکی دیگر را اضافه می کند.

league of legend

در اواخر سال ۲۰۲۱، Fortnite یک cross over اسکین و item را معرفی کرد که با توسعه دهنده League of Legends Riot Games همکاری می کند. بسته skin برای Jinx، یکی از شخصیت‌های اصلی انیمیشن جدید Riot، Arcane بود. به نظر می‌رسد که این همکاری به اندازه‌ای محبوب بود که هم Epic Games و هم Riot برای دومین بار برمی‌گردند. افشای جدید باندل‌های فروشگاه Fortnite تایید می‌کند که دومین پوسته Arcane در حال اضافه شدن است، این بار برای ملکه مشت Vi از League of Legends.

واضح است که skin جدید بار دیگر از سریال League of Legends Arcane الهام گرفته شده است و مستقیماً از MOBA خارج نشده است. پس از مدت کوتاهی پس از بازگشت به زیرشهر Piltover’s، کت قرمزی را که از پانکی که با آن روبرو می‌شود، می‌دزدد. بسته او شامل یک نسخه از چکش Jayce به جای مشت های مکانیکی غول پیکر معمولی او و همچنین خرگوش اسباب بازی است که نماد معصومیت از دست رفته به عنوان یک وسیله کوله پشتی است. در نهایت، یک قطعه هنری جالب از Arcane برای پخش فورتنایت وجود دارد.

league of legend

Vi به صورت انفرادی معرفی نمی شود.

با این حال، Vi به صورت انفرادی معرفی نمی شود. Epic همچنین skin محبوب Jinx Arcane را به دلیل تقاضای عمومی باز خواهد گرداند. skin ویژگی های Jinx پس از زمان پرش در کاپریس راه راه بنفش او. کلنگ او یک چکش منحصربه‌فرد است که از انرژی محرمانه سبز نیرو می‌گیرد، و همچنین میمون روباتیکی که سنج در دست دارد، هر بیننده ای را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بسته او همچنین شامل یک اسپری گرافیتی سر میمون، یک آهنگ موسیقی، و دو قطعه هنری Arcane/Fortnite splash است که Jinx به طور برجسته نمایش داده شده است.

league of legend

Vi و Jinx در حال حاضر در ویترین فروشگاه Fortnite موجود نیستند. تمام اطلاعات فاش شده این است که این دو باندل در آینده به فروشگاه Fortnite اضافه خواهند شد. به طور معمول، برگه های لو رفته نسبتاً سریع می چرخند، اما همیشه این احتمال وجود دارد که بیش از حد انتظار طول بکشد. طرفداران Arcane که امیدوارند با Vi یا Jinx استفاده کنند باید صبور باشند.

league of legend

اضافه شدن دیرهنگام Vi به عنوان یک skin برای Fortnite امیدها را در بین بازیکنان Fortnite تقویت کرده است که در آینده akin های League of Legends بیشتری اضافه خواهند شد. در حالی که این احتمال وجود دارد که Vi قرار بود در کنار Jinx اضافه شود و تاخیر داشته باشد، به این معنی که این وسعت کامل از skin های متقاطع League of Legends است، در حال حاضر، همیشه این امکان وجود دارد که موارد بیشتری در راه وجود داشته باشد. کسانی که به کیتلین، سیلکو یا دیگران امیدوارند باید به Epic اطلاع دهند که دوست دارند در آینده چه چیزی را ببینند.

league of legend

در حالی که skin های متقاطع در Fortnite رایج هستند، skin های متقاطع بازی های ویدیویی از رقیب ظاهری Fortnite مانند League of Legends نادر و کاملاً غافلگیر کننده هستند. به نظر می رسد جدایی Arcane از بازی، و نیاز نمایش به تبلیغ، Riot را متقاعد کرده است. دیدن آنچه در ادامه می آید هیجان انگیز خواهد بود.

Fortnite هم‌اکنون برای کامپیوتر، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x