Discord Joined Xbox

Discord به ایکس باکس آمد

Discord رو به ایکس باکس‌ کانکت کن

discord logo

Discord در حال ملحق شدن به Xbox است و این بار دیگر نیازی به مرور مرورگر Edge نخواهید داشت. هم مایکروسافت و هم دیسکورد به تازگی اعلام کرده‌اند که می‌توانند ویس چت را از Discord به برنامه صوتی Xbox منتقل کنند و به بازیکنان Xbox و PC اجازه چت و بازی با هم را بدهند.
این کار با Xbox Insiders آغاز شد و به‌زودی کنسول‌های Xbox Series X|S و Xbox One نیز آن را خواهند داشت. در حین بازی روی کنسول، افراد را در چت نشان می‌دهد و به بازیکنان اجازه می‌دهد صدای خود را تنظیم کنند و حتی بین دیسکورد و گروه Xbox سوییچ کنند.

برای شروع، شما ابتدا باید اکانت های Discord و Xbox خودتون را لینک کنید. اگر قبلاً این اکانت هارا با همدیگه لینک کردید، باید دوباره این کار را انجام دهید تا پرمیشن های جدید را چک شوند. در Xbox، می‌توانید دکمه Xbox را فشار دهید تا راهنمایتان باز شود، سپس Parties & Chats را انتخاب کنید و بعد Discord Voice را در ایکس‌باکس بزنید. یک کد QR دریافت خواهید کرد که به شما امکان می دهد این دو حساب را به هم وصل کنید.
discord statement
همچنین می‌توانید این موارد را در دیسکورد نیز متصل کنید. از Discord، به User Settings، سپس Connections on Desktop یا Web یا Mobile بروید و سپس روی لوگوی Xbox کلیک کنید. برای اتصال حساب‌های Discord و Xbox خود، کار هایی که گفته رو انجام بدید. پس از لینک کردن، Discord تگ بازی، بازی فعلی و مدت زمانی که بازی می‌کنید را در پروفایل تان نشان می‌دهد.

حالا به بخش ویس چت می رسیم. برای این کار باید اپلیکیشن موبایل Xbox را روی گوشی خود داشته باشید. ابتدا با استفاده از Discord، به یک کانال در تلفن همراه یا دسکتاپ وصل شوید. بعد باید گزینه جدیدی برای انتقال تماس به Xbox خود را ببینید. انتقال را بزنید، تایید را انتخاب کنید و سپس از طریق هدست متصل به Xbox خود، چت را شروع کنید.

همانطور که قبلاً هم گفتیم، عرضه دیسکورد در ایکس باکس ابتدا برای Xbox Insiders خواهد آمد. در اینجا می توانید برای Xbox Insider ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x