به‌روزرسانی جدید فروشگاه Epic Games

به‌روزرسانی جدید فروشگاه Epic Games

پس از راه‌اندازی اولیه در نوامبر گذشته، اپیک گیمز به همه کاربران خود در فروشگاه اپیک گیمز دسترسی به منوی کامل دستاوردها را می‌دهد.

از امروز، کاربران فروشگاه Epic Games می‌توانند با کلیک بر روی عکس نمایه خود، ناحیه «دستاوردهای من» را در منوی کشویی پیدا کنند. این منطقه به عنوان مرکزی برای تمام دستاوردها و دوستانی است که یک کاربر در فروشگاه Epic Games دارد.

با کلیک بر روی نام دوست، کاربران همچنین می توانند دستاوردهای خود را مشاهده کنند و بالعکس.

Epic Games

صفحه فوراً نشان می دهد که چه تعداد از دستاوردها باز شده است، چه تعداد پلاتینیوم شده اند و چه مقدار XP یک نفر دارد.

البته، هرکسی که نمی‌خواهد دستاوردهایش توسط افراد دیگر دیده شود، می‌تواند تنظیمات حریم خصوصی خود را به گونه‌ای تنظیم کند که افرادی که می‌توانند آن اطلاعات را مشاهده کنند، محدود شود.

اگر این سیستم آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که ظاهراً از بخش هایی از رویکرد سونی و مایکروسافت برای نشان دادن پیشرفت بازیکن در بازی ها تشکیل شده است. XP بسیار شبیه Gamerscore در Xbox عمل می کند، با مقادیر متفاوت بسته به باز کردن قفل دستاوردهای بازیکنان.

به طور مشابه، Epic از «پلاتینیوم» برای باز کردن قفل هر دستاورد در یک بازی استفاده می‌کند، همان روشی که سونی از زمان عرضه Trophies در پلی‌استیشن انجام داده است.

ایجاد منویی برای دستاوردهایی مانند این فقط یک مرحله دیگر در ایجاد برابری Epic با Steam است.

در حالی که دستاوردها بخش بزرگی از هر پلتفرمی هستند، Epic یکی از مهم ترین ویژگی های فروشگاه Epic Games را چند ماه پیش اضافه کرد: سبد خرید.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x