Elden Ring Patch 1.06

آپدیت ۱٫۰۶ بازی Elden Ring منتشر شد

تغییراتی بزرگ در مولتی پلیر در Elden Ring

Patch note 1.06

زمانی که Elden Ring برای اولین بار منتشر شد، بسیاری از گیمرها بلافاصله شیفته آخرین اکشن-RPG استودیو FromSoftware شدند. در حالی که بازیکنان برای تبدیل شدن به Elden Lord یا تمام کردن یکی از پایان‌های احتمالی دیگر Elden Ring اطراف Lands Between در تقلا بودند، خیلی ها میگفتند که این بازی باید بهتر بازی سال انتخاب بشه!

اگرچه استقبال عمومی و منتقدان از Elden Ring از زمان عرضه فوق‌العاده بوده است، اما این به این معنا نیست که بازی کاملاً بی‌نقص است؛ FromSoftware از زمان عرضه به‌طور پیوسته پچ های جدیدی را برای آن منتشر کرده است مرتب باگ های آن را رفع کرده است.

Elden Ring Tweet

مانند هر بازی دیگری که به صورت انبوه منتشر میشود، معمولاً چندین باگ و مشکلاتی پیدا می شود. اکثر هاتفیکس ها و پچ های Elden Ring مربوط به رفع این باگ‌ها یا کم کردن قدرت سلاح های متای بازی و بازیکنان Ashes of War هستند که در بازی از آنها سوء استفاده می‌کنند. با این حال، تغییرات دیگری نیز با هر پچ Elden Ring می آید و آخرین به روز رسانیِ ۱٫۰۶ نیز از این نظر تفاوتی ندارد.

پچ ۱٫۰۶ اخیراً در وب سایت Bandai Namco اعلام شده است (توضیحات کامل را در آنجا بخوانید) و ابتدا نحوه انجام کوئست White Mask Varre در Elden Ring را تغییر خواهد داد. حالا گیمرها دیگر نیازی به هجوم به دنیای بازیکنان دیگر نخواهند داشت تا بتوانند در کوئست لاین Varre پیشرفت کنند.

در عوض، یک NPC جدید به بازی اضافه شده است که با شکست دادن آن، بازیکنان می توانند از راه دیگری به مرحله بعدی در کوئست White Mask برسند. این تنها تغییر عمده‌ای است که در پچ ۱٫۰۶ به کوئست NPC می آید، اما باید پایان داستان Varre را برای همه بازیکنان آسان تر کند مخصوصا اونهایی که تمایلی به درگیری ندارند.

Elden Ring

بخش مولتی پلیر Elden Ring نیز تغییراتی مهمی دریافت میکند، چیزی که اخیراً خیلی از طرفداران منتظرش بودند تا اتفاق بیفتد. یک عملکرد جدید برای دادن علائم summoning به summoning poolsدر مناطق مختلف اضافه شده است.

به این معنی که شما می توانید دوستان خودتون ر از فاصله های دور احضار کنید. یک عملکرد جدید نیز برای حمله کردن اضافه شده است که به شما اجازه می دهد به مناطق بزرگتر از جمله مناطق دور حمله کنید. اگر بازیکنی در حال گرفتن یه پارتنر برای منطقه های دور باشد، مهم است که توجه داشته باشید که Mohgwyn Palace از آن حذف خواهد شد.

علاوه بر این، تغییرات بزرگی در نحوه عملکرد Great Hammers و Curved Swords و Greatswords در Elden Ring ایجاد شده است. در مجموع، به نظر می‌رسد که این سلاح‌ها خیلی مورد توجه قرار گرفته‌اند، زیرا زمان لازم برای اینکه دوباره بتونید ازشون استفاده کنید(بعد از هر بار حمله کردن) کم شده. همچنین، Greataxes نیز آپگرید خوبی گرفته که درنتیجه آن سرعت حمله اش سریع تر شده. برخی هم نرف گرفته اند(داون‌گرید)، مانند کاهش مسافت سفر و  شکست ناپذیریِ Bloodhound Step.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x