تیم Elden Ring میگوید خرید فروش Runes را ممنوع میکند

خطر بن شدن از Elden Ring

خرید و فروش در Elden Ring

بازیکنان Elden Ring در حال فروش Runes( واحد پول بازی) در eBay هستند. با این حال، کسانی که Runes را می‌فروشند یا می‌خرند، ممکن است با محرومیت‌های بازی مواجه شوند.

جستجوی سریع «Elden Ring Runes» در eBay ده‌ها فهرست را نشان می‌دهد، با دامنه‌های قیمتی متنوع، از ۱۰ دلار برای ۱ میلیون رون، تا ۲۵ دلار برای ۲۰ میلیون، و حتی در برخی موارد حتی بالاتر. کافی است که بگوییم، یک میلیون رون به بازیکن کمک می‌کند تا فراتر از چیزی که بازی برای آن ساخته شده است، به او کمک کند تا از بسیاری (اما نه همه) چالش‌های این بازی سخت دوری کند. به نظر می رسد که فروشندگان از اشکالات و گلیچ های تکراری برای انجام این کار استفاده می کنند.

خرید و فروش در Elden Ring

به نظر می رسد که یک سرویس نسبتاً محبوب است، به طوری که برخی از لیست ها گزارش می دهند که قبلاً بیش از صد بسته Runes فروخته است. گزارشی از Eurogamer تأیید می‌کند که حداقل برخی از فروشندگان به جای ناپدید شدن با پول، پایان معامله خود را اعلام می‌کنند و رون های وعده داده شده را تحویل می‌دهند.

بزرگترین مشکل در اینجا این است که فروش و حتی خرید آیتم های درون بازی با پول واقعی با شرایط و قوانین بازی Elden Ring مخالف است.

طبق ماده ۱۰، Bandai Namco اعلام می کند که “هیچ بازیکنی حق ندارد (…) هر یک از حقوق و اقلام خود را که به عنوان بازیکن در اختیار دارد، به (…) دیگری بفروشد یا بخرد. شخصیت‌ها و داده‌های ذخیره‌شده در بازی مربوط به نرم‌افزار است که در سرویس‌ها به‌دست می‌آیند (از جمله به اصطلاح “تجارت پول واقعی”).

خرید و فروش در Elden Ring

در همان بخش، توضیح داده شده است که شکستن این قانون به شرکت این حق را می دهد که به بازیکنان در مورد رفتارشان هشدار دهد، داده های آنها را حذف کند، آنها را از بازی معلق کند یا آنها را به طور کامل بن کند.

مشخص نیست که Bandai Namco چگونه چنین فعالیتی را ردیابی می کند یا اینکه آیا قبلاً شروع به اجرای این مجازات ها کرده است یا خیر.

ناگفته نماند که نباید رونز بخرید یا بفروشید. حتی اگر بر خلاف شرایط خدمات نباشد! Elden Ring سخت است اما آنقدرها هم سخت نیست؛ و ابزارهایی برای به دست آوردن تعداد زیادی رونز بدون پرداخت هزینه برای آنها وجود دارد.

اگر این Elden Ring رو بازی میکنید، یادتون نره که لیست آموزش های Elden Ring رو که تهییه کردیم یک نگاهی بیاندازید!

 

اخبار دنیای گیم رو در گیمریما بخونید!

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x