Halo Infinite Co-Op باز هم به تعویق افتاد.

Halo Infinite Co-Op باز هم به تعویق افتاد.

Halo infinite Co-op

۳۴۳ Industries تأیید می‌کند که کمپین Co-op برای Halo Infinite دوباره به تعویق افتاده است و با شروع فصل ۲ عرضه نخواهد شد.

halo infinite

از زمانی که نسخه اصلی Halo: Combat Evolved در سال ۲۰۰۱ راه اندازی شد، یکی از ویژگی های کلیدی این فرنچایز پشتیبانی آن از کمپین همکاری بوده است. تمام بازی‌های سری اصلی Halo از زمان نسخه اصلی، به استثنای بازی Halo Infinite که اخیراً منتشر شده، از co-op پشتیبانی می‌کنند.

در حالی که برنامه اولیه راه‌اندازی Halo Infinite هم به صورت آنلاین و هم با قابلیت تقسیم صفحه‌نمایش بود، اما ۳۴۳ Industries اعلام کرد که این ویژگی به‌جای شروع فصل ۲ در ماه می ۲۰۲۲ به تعویق خواهد افتاد. اکنون تأیید شده است که Halo Infinite Co-op باز هم به تعویق افتاده است

۳۴۳ Industries اعلام کرده است که Halo Infinite کمپین تعاونی با فصل ۲ در تاریخ ۳ می در دسترس نخواهد بود. با این حال، برنامه هنوز برای معرفی Co-op در برخی از مراحل در طول فصل است. Halo Infinite کمپین تعاونی از ۴ بازیکن به صورت آنلاین و ۲ بازیکن در حالت تقسیم صفحه در هر زمان که در دسترس باشد پشتیبانی می کند، و به نظر می رسد این بخشی از دلیلی است که ۳۴۳ مجبور به عقب راندن آن شده است.

Halo infinite Xbox series x

به گفته ۳۴۳، گنجاندن co-op در دنیای باز Halo Infinite چالش برانگیز است. دنیای باز Halo Infinite چالش‌های منحصربه‌فردی را هم به‌صورت آنلاین و هم با صفحه‌نمایش تقسیم‌شده ایجاد کرده است، همانطور که باید مطمئن شوید که روی همه چیز از کنسول اصلی Xbox One تا Xbox Series X قدرتمندتر کار می‌کند.

در حالی که برخی ممکن است استدلال کنند که بهتر است ۳۴۳ از Halo Infinite co-op با صفحه تقسیم شده دست بکشد، احتمالاً باعث ایجاد غوغا در جامعه می شود. همانطور که برخی ممکن است به خاطر بیاورند، Halo 5: Guardians برای اولین بار برای سری اصلی بازی های Halo، co-op تقسیم صفحه نمایش نداشت، و این موضوع در همان روز باعث جنجال زیادی شد. در پاسخ به واکنش‌ها، قول داده شد که نسخه بعدی Halo 5 از صفحه نمایش تقسیم‌شده پشتیبانی می‌کند، و بنابراین ۳۴۳ تقریباً برای ساخت صفحه‌نمایش تقسیم‌شده در Halo Infinite قفل شده است.

 halo-infinite

شاید کنار گذاشتن سخت‌افزار قدیمی‌تر کارها را آسان‌تر کند، اما این نیز روی میز نیست.

در حالی که Halo Infinite یک بازی با سرویس زنده است و احتمالاً تنها بازی Halo برای سال‌های آینده خواهد بود، ممکن است زمانی برای ۳۴۳ منطقی باشد که یک Halo جدید برای سخت‌افزار Xbox Series X از ابتدا بسازد که می‌تواند بهتر باشد. از اسب بخار کنسول جدید برای ارائه ویژگی هایی استفاده کنید که پیاده سازی آنها در Xbox One دشوارتر است.

جالب است بدانید که Halo Infinite co-op هر زمان که به بازی اضافه می شود چقدر خوب کار می کند و آیا واقعاً قبل از پایان فصل ۲ اجرا می شود یا خیر. در این میان، طرفداران حالت Halo Infinite Forge را نیز دارند که منتظر آن هستند، که انتظار می‌رود در فصلی از فصل ۳ از راه برسد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Halo Infinite هم‌اکنون برای PC، Xbox One و Xbox Series X منتشر شده است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x