WWE 2K 22

WWE 2k22 در مارس ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد

کشتی کج کار معروف Rey Mysterio، روی کاور WWE 2K جدید خواهد بود

سرانجام پس از ماه ها انتظار، بازی جدید WWE 2K در ماه مارس ۲۰۲۲ منتشر میشود و طی اخبار منتشر شده، ری مستریو روی کاور خواهد بود. با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

 

WWE2K 22

اگر توجه نکرده اید، این اولین بازی WWE 2K از زمان فاجعه مطلق یک بازی در سال ۲۰۱۹، WWE 2K20،روی کنسول ها و PC است. در بازی قبلی شاهد بودیم که برخی یا همه حالت‌های بازی غیرقابل دسترسی بودند و بازی نیز با اشکالات عملکردی مواجه بود.

به نظر میرسد این دفعه تیم توسعه دهنده از اشتباهات خودش درس گرفته و برای شروع یک سری از عناوینی که طرفداران خواهانش بودند را به بازی اضافه کرده است، مخصوصا حالت MyGM؛ ویژگی ای که آخرین بار در Smackdown vs Raw در سال ۲۰۰۸ مشاهده شد.

“MyGM Mode” به بزرگترین رزرو کنندگان کشتی فانتزی اینترنت اجازه می دهد تا فهرست خود را بسازند و داستان ها و رقابت های افسانه ای ایجاد کنند. بازیکنان ضمن کنترل کردن بودجه، باید از استعداد خود نهایت استفاده را ببرند، رقابت ها و مسابقات فریبنده ای ایجاد کنند و برند خود را تا حد امکان گسترش دهند. همچنین طبق گفته سازندگان، موتور بازیسازی با بازطراحی، بهبود زیادی پیدا کرده است.

حالت کلاسیک در کنار حالت MyFaction جدید قرار می گیرد، که در آن می توانید “گروه رویایی از سوپراستارها را جمع آوری و مدیریت کنید و در رویدادهای هفتگی به رقابت بپردازید”. احتمالاً کمی مانند آلتیمیت تیم فیفا میتواند باشد. تیم توسعه دهنده در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید:

«مملو از چالش‌های هیجان‌انگیز و ارزش تکرار بی‌نظیر، MyFACTION یک ماجراجویی سخت و به‌روزرسانی‌های مداوم را ارائه می‌کند تا احساس تازه‌ای داشته باشد».

این بازی همچنین شامل یک «مجموعه طراحی و خلاقیت» خواهد بود، بنابراین اگر می‌خواهید مثلاً Sonic the Hedgehog، یا Archer، یا یکی از دختران Yellojackets یا چیزی دیگر بسازید، می‌توانید این کار را انجام دهید. به گفته ناشر، این یک “تجدید کامل” است، بنابراین امیدواریم برخی از مشکلات جدی تر ۲K20 را برطرف کند.

در مورد ستاره کاور، میستریو به عنوان یک کشتی گیر به افرادی مانند رومن رینز، بکی لینچ، ای جی استایلز، ست رولینز، براک لزنر، استون کلد استیو آستین، جان سینا و د راک می پیوندد تا به عنوان یک ورزشکار انفرادی روی جلد نمایش داده شود. Mysterio حرفه خود را در قالب یک ویدیو گیم باشکوه در  WWE 2K22 ارائه خواهد کرد و شما می‌توانید آن را بازی کنید و قسمت‌های کلیدی زندگی او را تا به امروز مرور کنید.

WWE2k 22

Mysterio گفت:

«نمایندگی فرهنگ lucha libre به عنوان کاور سوپراستار WWE 2K22 برای من یک لحظه افتخار بزرگ است. من مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن داستان‌های پشت سر لحظات بزرگ حرفه‌ام با جامعه اختصاصی بازیکنان هستم و با طرفداران WWE به روشی کاملاً جدید ارتباط برقرار می‌کنم که آنها از طریق ۲K Showcase من بازی می‌کنند.»

خود بازی در چهار نسخه موجود خواهد بود: Standard، Cross-Gen Digital، Deluxe و nWo 4-Life Digital Edition. نسخه Deluxe شامل یک Season Pas (شامل پنج مجموعه DLC، پس از عرضه) و سه روز دسترسی زودهنگام به بازی، در کنار بسته Undertaker Immortal Pack است که دارای سه شخصیت است.

نسخه استاندارد با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار در پلتفرم های نسل قبلی و ۶۹٫۹۹ دلار برای کنسول های نسل فعلی در دسترس خواهد بود. بنابراین، اگر تعجب می کردید، مالیات نسل جدید خوب و چاق را در اینجا دریافت می کنید.

این بازی برای پلتفرم های  PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S ,PC موجود خواهد بود و در ۱۱ مارس ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

شما هم مشتاق عنوان جدید این سری هستید؟ نظرتان در قسمت کامنت ها بنویسید!

 

 

بیشتر بخوانید: مایکروسافت Activision Blizzard را خریداری کرد

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x