Elde

Elden Ring در حال حاضر پرفروش ترین بازی سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده است

Elden Ring بسیار محبوب و مورد تحسین منتقدین FromSoftware در همه پلتفرم‌ها به موفقیت تجاری دست یافته است، بدون هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت.

Elden Ring به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین موفقیت های تجاری بازی است – حداقل در حافظه اخیر. بازی جهانی باز جاه طلبانه FromSoftware در زیرژانر Dark Souls از بازی های RPG اکشن، هم منتقدان و هم بازیکنان را مجذوب خود کرده است و مخاطبان زیادی را در تمام پلتفرم های خود جمع کرده است. موفقیت Elden Ring صرفاً به محبوبیت بی‌نظیر آن محدود نمی‌شود، زیرا تحسین منتقدان این بازی همچنین Elden Ring را به یکی از بالاترین رتبه‌بندی بازی‌های متاکریتیک در تمام دوران تبدیل کرده است.

ER news 1

با در نظر گرفتن همه این عوامل، این که Elden Ring یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی در ایالات متحده برای سال ۲۰۲۲ باشد، اصلاً نتیجه قابل توجهی نیست. علیرغم عرضه در برابر دیگر عناوین سنگین وزن مانند Horizon: Forbidden West، Elden Ring موفق شده است. نسبت به همه رقبا فروش بیشتری داشته باشد و طبق نتایج تجزیه و تحلیل و ارائه شده توسط گروه NPD، Elden Ring پرفروش‌ترین بازی ویدیویی در ماه فوریه امسال است – علیرغم انتشار در پایان ماه.

با این حال، شاید جالب‌ترین نتایج حاصل از تحقیقات بازار NPD مربوط به روشی است که Elden Ring در برابر عناوینی که در سال گذشته به بازار آمدند، برخورد می‌کند. در ماه راه اندازی، تنها Call of Duty: Vanguard کپی های بیشتری در مقایسه با Elden Ring فروخت و به طور کلی، این بازی پنجمین بازی پرفروش در دوازده ماه گذشته است – اما با توجه به اینکه Elden Ring در ۲۵ فوریه عرضه شد و فروش NPD تا ۲۶ فوریه جمع آوری شد – این بدان معنی است که الدن رینگ همه اینها را فقط در مدت کمی بیشتر از یک روز به انجام رساند.

ER news 2

در سرتاسر پلتفرم‌ها، این پرفروش‌ترین ماه فوریه برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس است و بازی Horizon: Forbidden West بر روی کنسول مربوطه خود بهتر از پلی‌استیشن است. با توجه به تبلیغات دهان به دهان قوی بازی، با حمایت از محبوبیت آن در Twitch، و همچنین تحسین جهانی آن از سوی منتقدان، این بازی در موقعیتی قرار دارد که دارای پاهای مالی بسیار قوی است – زیرا Elden Ring تاکنون بیش از ۱۰ میلیون فروخته است. تنها یک هفته از انتشار آن بر روی رایانه شخصی کپی می شود.

ER news 3

شکی وجود ندارد که این بازی بزرگترین انتشار Steam در تاریخ از FromSoftware است که تنها یک ساعت پس از نمایش بازی به ۶۰۰ هزار بازیکن همزمان رسیده است. پیامدهای موفقیت تجاری و انتقادی Elden Ring ساده است: بازیکنان می‌توانند در آینده نزدیک منتظر بازی‌های جهان باز الهام گرفته از Dark Souls بیشتری باشند. اینکه آیا آنها خوب خواهند بود یا نه کاملاً موضوع دیگری است، اما با راه رفتن استارفیلد در ۱۱ نوامبر، کسانی که به دنبال تجربه‌ای معمولی‌تر از جهان باز هستند، می‌توانند چنگال‌های خود را در اعماق سندباکس تک‌نفره بعدی Bethesda فرو ببرند.

بیشتر بخوانید:

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x