Indiana Jones Bethesda Is not Xbox Exclusive

بازی Indiana Jones انحصاری ایکس باکس نخواهد بود

Indiana Jones بازی جدید Bethesda برای پلی‌استیشن هم میاد

indiana-jones

سال گذشته خبر اومد که MachineGames توسعه دهنده Wolfenstein بر روی پروژه ای بر اساس آی پی Indiana Jones کار می کند. اگرچه این پروژه توسط Bethesda در طی یک تیزر در توییتر در سال ۲۰۲۱ فاش شد، چیز های بیشتری در مورد این بازی نمیدانیم.

از زمان عرضه، فرض بر این بود که Indiana Jones بازی یک انحصاری Xbox باشد، چرا؟ چون بتسدا و مایکروسافت اکنون یک خانواده بزرگ و شاد هستند (نیازمند منبع!!) و ایکس‌باکس اعلام کرد که «بازی‌های بتسدا در آینده انحصاری برای پلتفرم‌های دارای Game Pass خواهند بود».

اما در صحبتی در پادکست Xbox Two podcast، آقای Jez Corden از مایکروسافت اشاره کرده است که این بازی منحصر به Xbox نخواهد بود. هنگامی که توسط یکی از مجریان برنامه پرسیده شد که آیا بازی “انحصاری برای Xbox است یا خیر؟ اون در پاسخ گفت که این بازی انحصاری نخواهد بود.”

Indiana Jones Bethesda-1

Jez Corden قبلاً ثابت کرده است که اینسایدر خوبی است، بنابراین می‌توان تا حد زیادی این حرف رو معتبر دونست. البته اون گفت که این اخبار و اطلاعات رو خیلی وقت پیش شنیده، واسه همین ممکنه بعضی چیز ها الان تغییر کرده باشند.

چقدر احتمال دارد که یک بازی نسبتا مهم و تبلیغاتی برای Bethesda به پلتفرم هایی غیر از Xbox برود؟ هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا توسعه بازی Indiana Jones (و وضعیت انتشار آن) قراردادی است که قبل از خریده شدن آنها توسط مایکروسافت امضا شده است نشد. با توجه به اینکه سونی سرگرمی های ماجراجویانه خود را با Uncharted را دارد، شاید خیلی ها فکر کنند که ایکس باکس هم همچین چیزی رو با Indiana Jones میخواهد.

Indiana Jones Bethesda

وقتی بازی در نهایت روی هر پلتفرمی که راه اندازی می شود، واقعاً چه انتظاری می توانید داشته باشید؟ تنها چیزی که تاکنون می دانیم این است که MachineGames گفته:

به عنوان طرفداران بزرگ فرنچایز Indiana Jones، ایجاد یک بازی کاملاً جدید ایندیانا جونز با داستانی کاملاً اورجینال برای ما افتخار بزرگی است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم و نمی‌توانیم منتظر به اشتراک‌گذاری بیشتر اطلاعات آن در آینده با شما باشیم.

 

میدونیم که Todd Howard تهیه کننده اجرایی عنوان است، اما اطلاعات زیادی در مورد این پروژه به جز این وجود ندارد. به این زودی هم منتظر اخباری در موردش نباشید چون که تیم توسعه دهنده سال گذشته گفت: “مدتی طول می کشد” تا اخبار بیشتری در مورد بازی بشنوید.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x