بازی Elden Ring نیامده کرک شد

Elden Ring کرک شد
Elden Ring قطعا در چند هفته آینده بحث دنیای بازی خواهد بود. با یک ورود کاملاً جدید به ژانر روح مانند از FomSoftware، هایپElden Ring هیچ حد و مرزی نمی شناسد. با این حال، به نظر می رسد که Elden Ring در روز اول عرضه بازی توسط گروه PLAZA کرک شده است.

Elden Ring نامی مترادف با “هایپ” است. با توجه به اینکه چگونه این کلمه با بازی هایی مانند Battlefield 2042 و Cyberpunk 2077 از بین رفت(بازی هایی که نا امید کننده بودند متاسفانه) ، طرفداران در نهایت هیجان زده هستند که FromSoftware هنوز در فرم واقعی است و یک بار دیگر محصولی مثال زدنی ارائه کرده است، و حتی برخی این بازی را بزرگترین شاهکار خود می نامند.

با این حال، یک گروه در ردیت اختصاص داده شده به ردیابی بازی هایی که توسط گروه های مختلف کرک شده اند؛ CrackWatch، تایید کرده است که PLAZA  بازی Elden Ring را کرک کرده است. این بدان معناست که پلیر ها می توانند در روز اول نیز از بازی لذت ببرند.

Elden Ring کرک شد

در حالی که این به نظر میرسد می تواند به معنای خبر بدی برای FromSoftware باشد، اما عنوانی مانند این به دلیل تبلیغات و شهرت بسیار زیاد بازی همچنان رکورددار خواهد بود. متأسفانه، کرک این بازی به این معنی است که مشتریان بالقوه ای که فقط می خواهند این بازی تک نفره را تجربه کنند و سپس بازی را حذف کنند، اکنون می توانند این کار را انجام دهند. احتمالا این موضوع در فروش بازی تاثیر زیادی نخواهد گذاشت چرا که طرفداران پرشماری برای خود دارد.

همانطور که گفتیم این بازی به تازگی کرک شده و احتمالا بزودی میتوانید آن را در سایت های دانلود بازی دریافت کنید.

همچنین پای این بازی نیز به‌تازگی رسماً روی استیم و سایر پلتفرم‌ها باز شد، به این معنی که اگر روی PC هستید همین الان میتوانید آن را بازی کنید یا اگر در مناطق خاصی مانند NA هستید باید چند ساعت/روزی صبر کنید.

شما Elden Ring رو دانلود میکنید؟ اگر میخواهید دانلود کنید حتما سیستم مورد نیاز این بازی اینجا رو چک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x