Destiny : The Witch Queen

Destiny 2 از مرز ۱ میلیون نسخه پیش فروش گذشت

Destiny 2: The Witch Queen

عنوان جدید Destiny با نام The Witch Queen در حال تبدیل شدن بیشترین پیش فروش در تاریخ بازی علمی تخیلی MMO Sci-fi است. حساب رسمی Destiny در توییتر اعلام کرد که این بازی از مرز ۱ میلیون نسخه پیش فروش گذر کرده است.

این یک خبر مثبت بود که در حین دوران خوب استودیو سازنده، Bungie، منتشر شد. همانطور که احتمالا اطلاع دارید به تازگی این شرکت توسط سونی به مبلغ ۳٫۶ میلیارد دلار خریداری شده است و تحت زیر مجموعه سونی از این پس فعالیت میکند. البته طبق اعلام رسمی، بازی های Bungie حداقل فعلا قرار نیست انحصاری شوند و دارندگان دیگر کنسول ها لازم نیست نگران باشند. این استودیو همچنان به صورت مستقل به کار خود ادامه خواهد داد.

Destiny

شاید این خبر هم در این تعداد پیش فروش تاثیر داشته باشد، اما چیزی که به طور قطع مشخص است این است که Destiny 2 همچنان محبوب است به مانند جوک هایی که گفته میشود “یک بازی مرده” نیست!

همچنین این تعداد چشمگیر میتواند نشان دهنده رضایت کامیونیتی از مسیری که بازی در پیش گرفته است باشد؛ Destiny 1 با اینکه بازی به شدت محبوبی بود و طرفداران قابل توجهی نیز داشت، شامل یک سری مشکلات بود که طبق مواردی که تا به امروز شاهد بودیم، خیلی از این باگ ها و مشکلات برطرف شده اند.

در هر صورت، خوب است که شاهد ادامه پیشرفت بازی در پنجمین سال خود باشیم. اینکه آیا The Witch Queen می تواند به هیاهوها و انتظارات بزرگی که مطمئناً توسط کامیونیتی تنظیم شده است عمل کند یا نه، چیزی است که ما مشتاق هستیم تا ببینیم.

این بازی در ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ (۳ اسفند ۱۴۰۰) برای PlayStation 4, Xbox Series X and Series S, Xbox One, Google Stadia, PlayStation 5, PC منتشر خواهد شد.

شما هم مشتاق این بازی هستید؟

Destiny 2 pre-order

 

بیشتر بخوانید: از تریلر گیم پلی بازی UFL رونمایی شد

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x