همکاری Epic Games و LEGO برای پروژه متاورس

همکاری Epic Games و LEGO برای پروژه متاورس

Epic game

گروه LEGO و Epic Games یک همکاری طولانی مدت را اعلام کردند و در حال کار بر روی یک پروژه متاورس با هدف کودکان هستند.

Epic Games

مکالمات پیرامون متاوره در چند وقت اخیر افزایش یافته است. اکنون، به نظر می رسد که گروه LEGO به همراه Epic Games به متاورس می پیوندد. این دو شرکت اعلام کردند که یک همکاری بلندمدت برای پروژه‌ای متاورس با هدف کودکان و خانواده‌ها دارند، جایی که Epic Games و گروه LEGO امیدوارند از تجربیات خود برای زنده کردن آن استفاده کنند.

پس از پرده برداری مارک زاکربرگ از جاه طلبی های متاورس شرکتش، علایق در مورد ساخت محصولات و خدمات متاورس، از جمله صنعت بازی، افزایش یافته است. از مایکروسافت که می‌خواهد متاورس خود را با بازی‌های Xbox بسازد تا Bandai Namco با سرمایه‌گذاری ۱۴۰ میلیون دلاری در یک متاورس IP، این ایده به نظر می‌رسد در سراسر جهان بازی شتاب بیشتری بگیرد. به نظر می رسد اپیک گیمز جدیدترین شرکت کننده در این لیست باشد زیرا از همکاری خود با گروه LEGO خبر داده است زیرا امیدوار است “مکانی برای بازی بچه ها در متاورس بسازد.”

همکاری Epic Games و LEGO برای پروژه متاورس

در ادامه این اطلاعیه به اشتراک گذاشته می شود که این دو شرکت هر یک از تجربیات گسترده خود را به اشتراک خواهند گذاشت تا اطمینان حاصل شود که تکرار بعدی اینترنت با رفاه بچه ها به عنوان مؤلفه اصلی طراحی خواهد شد. اگرچه این بیانیه جزئیات خاصی را در مورد این پروژه به اشتراک نمی گذارد، اما سه اصل را بیان می کند که هم گروه LEGO و هم بنیانگذار Fortnite بر آن توافق داشته اند:

  • با در اولویت قرار دادن ایمنی و رفاه، از حق بازی کودکان محافظت کنید
  • با در اولویت قرار دادن بهترین منافع کودکان، از حریم خصوصی کودکان محافظت کنید
  • کودکان و بزرگسالان را با ابزارهایی توانمند کنید که به آنها کنترل تجربه دیجیتالی خود را می دهد

Epic games

این اولین باری نیست که Epic Games به دنبال ساخت محصولات و خدمات برای مخاطبان جوان است. در سال ۲۰۲۰، اپیک گیمز SuperAwesome را خریداری کرد، شرکتی که فناوری می‌سازد که تعامل دیجیتالی ایمن را برای بچه‌ها در بازی فراهم می‌کند.

علاوه بر این، گروه LEGO همچنین با ارائه تجربیات دیجیتالی برای کودکان از جمله خط مشی ایمنی دیجیتالی کودک استاندارد صنعتی خود با یونیسف و برنامه اجتماعی تعدیل شده زنده برای کودکان در سال ۲۰۱۶ درگیر بوده است. اگرچه این اولین بار نیست که این دو شرکت این کار را انجام می دهند. با همکاری، به نظر می رسد آخرین پروژه متاورس اعلام شده گامی رو به جلو برای Epic Games و LEGO باشد.

مشخص نیست این پروژه چگونه خواهد بود و چگونه مورد استقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، بحث های زیادی در مورد دوام متاورس وجود دارد، با همه از لوگان پل تا بنیانگذار نیانتیک، جان هانکه، نگرانی های خود را در مورد پیگیری پروژه های متاورس به اشتراک می گذارند.

البته، همکاری با گروه LEGO نشان می دهد که امثال اپیک گیمز به آینده اینترنت با متاورس خوشبین هستند. اینکه آیا این خوش بینی به نتیجه خواهد رسید یا خیر، زمان نشان خواهد داد. صرف نظر از این، جالب است که ببینیم همکاری LEGO و Epic Games چگونه خواهد بود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x