به‌روزرسانی فروشگاه Epic Games ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند.

به‌روزرسانی فروشگاه Epic Games ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند.

Epic Games

Epic Games آپدیت جدیدی را برای فروشگاه Epic Games با ویژگی هایی منتشر می کند که به شدت مورد درخواست جامعه بازی های رایانه شخصی است.

Epic Games

فروشگاه Epic Games یک منبع دائمی بحث در جامعه بازی های رایانه شخصی است. Epic Games در حال توسعه و افزودن ویژگی‌های درخواستی به فروشگاه Epic Games است، از جمله ویژگی‌هایی که رقیب استیم از قبل دارد.

هر هفته، فروشگاه Epic Games با نسخه‌های جدید و مجموعه‌ای چرخشی از بازی‌های رایگان به‌روزرسانی می‌شود. هر گیمر رایانه شخصی با حساب Epic Games می‌تواند وارد شود و این بازی‌ها را بدون نیاز به خرج کردن بگیرند. اخیراً، اپیک گیمز به بازخورد کاربران و برنامه‌های دقیق برای ارائه ویژگی‌های بسیار درخواستی به ویترین فروشگاه گوش داده است. برخی از این ویژگی های فروشگاه Epic Games عبارتند از شخصی سازی کتابخانه و فیلترهای کتابخانه.

اپیک گیمز اعلام کرد که به‌روزرسانی کاملاً جدید برای فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده است که یک سیستم رتبه‌بندی و نظرسنجی را به ویترین فروشگاه اضافه می‌کند. سیستم رتبه‌بندی یکی از ویژگی‌های درخواستی برای فروشگاه اپیک گیمز است و یکی از مواردی است که قبلاً در پلتفرم Steam رایج است.

طبق گفته اپیک گیمز، سیستم رتبه بندی از بازیکنان تصادفی می خواهد که بازی را با بیش از ۲ ساعت زمان بازی رتبه بندی کنند. فرصت امتیاز دادن به بازی پس از یک جلسه بازی به وجود می آید و بازیکن بازی را در مقیاس پنج ستاره می گیرد. با گذشت زمان، امتیازات بازیکنان امتیاز کلی بازی را در فروشگاه اپیک گیمز ایجاد می کند. از آنجایی که درخواست‌ها تصادفی هستند، اپیک گیمز معتقد است که سیستم رتبه‌بندی هرزنامه ارسال نمی‌شود یا از طریق نقد زیادی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

Epic-Games

سیستم نظرسنجی جدا از سیستم رتبه‌بندی عمل می‌کند، اما همچنین به‌طور تصادفی پس از یک جلسه بازی درخواست می‌کند. از بازیکنان سؤالی در مورد آخرین جلسه بازی آنها پرسیده می شود و پاسخ ها برچسب هایی را برای لیست محصولات مربوطه ایجاد می کنند. برچسب‌های وضعیت اپیک گیمز به بهبود قابلیت کشف بازی‌ها در فروشگاه Epic Games کمک می‌کند. علاوه بر این، Epic Games به دنبال به‌روزرسانی سیستم رتبه‌بندی و نظرسنجی‌های امروزی، به دنبال بازخورد کاربران خواهد بود.

به روز رسانی مانند این همچنان فروشگاه اپیک گیمز را در مسیر درست قرار می دهد. برای سال‌ها، فروشگاه اپیک گیمز به دلیل کمبود ویژگی‌ها در مقایسه با استیم مورد بررسی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد اپیک گیمز منابع و تلاش‌های توسعه‌ای را در اختیار دارد تا فروشگاه خود را به یک رقیب غنی از ویژگی‌ها تبدیل کند.

با این حال، Steam همچنان ویترین ترجیحی میلیون ها گیمر رایانه شخصی در سراسر جهان است. برای رسیدن به عقب، فروشگاه Epic Games نیاز به مبارزه با انگ ادامه دار جامعه بازی های رایانه شخصی با ویژگی های بیشتری دارد که بسیاری در حال حاضر می خواهند. مجموعه بازی های رایگان فروشگاه اپیک گیمز هر هفته همچنان در این زمینه کمک می کند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x