Tomb Raider New Game

بازی جدید Tomb Raider در دست ساخت است

خبر ساخت عنوان جدید Tomb Raider تایید شد

Shadow of the Tomb Raider

بازی جدید Tomb Raider با استفاده از Unreal Engine 5 به طور رسمی در حال توسعه است. در طول نمایشگاه State of Unreal اوایل امروز، که در آن Epic اعلام کرد که موتور جدید آن برای همه توسعه دهندگان در دسترس خواهد بود، از امروز، Dallas Dickinson، مدیر کل فرنچایز Tomb Raider در Crystal Dynamics، بازی جدیدش را معرفی کرد.

Dickinson گفت:

Crystal Dynamics مفتخر است که بخشی از راه‌اندازی UE5 است. این موتور جدید به تجربه‌های داستانی و گیم‌پلی سطح بعدی تبدیل می‌شود. به همین دلیل، ما امروز با هیجان اعلام می‌کنیم که توسعه بازی بعدی Tomb Raider را آغاز کرده‌ایم که توسط Unreal Engine 5 طراحی خواهد شد.

هدف ما این است که بر سنت بازی های Tomb Raider وفادار باشیم و یک تجربه اکشن – ماجراجویی سینمایی باکیفیتی ارائه دهیم که شایسته Crystal Dynamics و طرفداران این فرنچایز است.

Tomb Raider

Dickinson چیز دیگری در مورد بازی جدید فاش نکرد، اما گفت که Unreal Engine 5 “به تجربه‌های داستان‌گویی و گیم‌پلی سطح بعدی تبدیل می‌شود.” به نظر می رسد که ماجراجویی بعدی لارا روایت بیشتری را در قلب سه گانه اخیر او ارائه می دهد، اما مشخص نیست که آیا این داستان دقیقاً در بازی های جدید ادامه خواهد داشت یا خیر.

در ماه سپتامبر، یک فهرست شغلی Crystal Dynamics ادعا کرد که بازی بعدی Tomb Raider به «سبک سینمایی» سری به عنوان بخشی از جشن‌های ۲۵ سالگی این فرنچایز ادامه خواهد داد، اما از آن زمان تاکنون چیزی از لارا نشنیده‌ایم.

Tomb Raider

Unreal Engine 5 اکنون برای همه توسعه‌دهندگان منتشر شده است، اما می‌توانید به لطف بازی Lyra Starter، یک شوتر ساده که می‌توانید به سرعت در موتور جدید آن را ویرایش کنید، نگاهی اولیه به نسل بعدی توسعه بازی‌ها داشته باشید. این نمایشگاه همچنین نگاهی به شکل ظاهری Gears 6 و همچنین نحوه جذب Epic Cd Projekt Red برای The Witcher 4 داشت.

شما هم منتظر بازی جدید این سری بازی هستید؟ اگر هستید که تبریک میگویم، از این پس با اخبار ها و تاخیر های این بازی حسابی قرار است اعصابتان خورد شود!!

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار بیشتر دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x