Elden Ring به صدر جدول فروش بازگشت.

Elden Ring به صدر جدول فروش بازگشت.

Elden Ring

Elden Ring به صدر فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه می بازگشته و همچنان به عنوان پرفروش‌ترین بازی در Xbox و Steam باقی مانده است.

Elden Ring

Elden Ring در فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد و به سرعت تبدیل به پرفروش ترین بازی توسعه دهنده FromSoftware تا به امروز شد. قبل از انتشار، Elden Ring از سری قبلی Dark Souls فروم سافت‌ور پیروان اختصاصی زیادی داشت، که Elden Ring به نوعی جانشین معنوی آن است. اما کمپین بازاریابی بازی‌ها همراه با IP جدید بودن آن، به این معنی بود که بسیاری از بازیکنان جدید از Elden Ring به عنوان فرصتی برای ورود به نام تجاری سخت و در عین حال پر ارزش بازی‌های FromSoftware استفاده کردند.

پس از انتشار، این بازی‌ نقدهای مثبتی را از طرف منتقدان و طرفداران دریافت کرد. این شفاهی مثبت به سرعت در مورد بازی پخش شد که فقط باعث افزایش فروش آن شد، اگرچه بازی‌ قبلاً در روز پس از انتشار به پرفروش‌ترین بازی ۲۰۲۲ تبدیل شده بود.

عرضه در اوایل سال ۲۰۲۲ به این معنی است که تا آن زمان رقابت کمتری برای عنوان پرفروش‌ترین بازی سال وجود دارد، اما با توجه به تاخیر افتادن عناوین مشهوری مانند Starfield تا سال ۲۰۲۳، Elden Ring ممکن است بتواند جایگاه اول خود را حفظ کند.

ارقام اخیر منتشر شده توسط NPD، یک شرکت تحقیقات بازار، از این ایده حمایت می کند که Elden Ring شانس مناسبی برای حفظ رتبه اول خود دارد، زیرا این بازی پس از سقوط به رتبه دوم، عنوان پرفروش ترین بازی ماه می را به خود اختصاص داده است. در آوریل. الدن رینگ در آوریل شکست خورد و بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga بود که در ۵ آوریل منتشر شد.

Elden Ring

ماه‌های بعد از انتشار بازی معمولاً شاهد کاهش شدید فروش خواهیم بود، زیرا همه کسانی که منتظر بازی بودند آن را خریداری کرده‌اند و همه کسانی که در مورد آن صحبت می‌کردند تصمیم خود را برای خرید آن گرفته‌اند. بازی Elden Ring که عنوان پرفروش‌ترین بازی ماه را به دست می‌آورد، طول عمر بازی و تبلیغات شفاهی مثبتی را نشان می‌دهد که هنوز در مورد بازی پخش می‌شود.

فروش این بازی‌ برای FromSoftware قابل توجه است، استودیویی است که معمولاً به دلیل تمرکز بر دشواری، جذابیت بیشتری را به خود جلب می کند. اما ارقام فروش Elden Ring برای یک RPG فانتزی ظاهراً تک نفره نیز فوق‌العاده چشمگیر است. معمولاً این ژانر به خوبی Elden Ring نمی فروشد، جدا از چند بازی استثنایی مانند Skyrim فوق العاده موفق، که طبق گزارش NPD نیز برای اولین بار وارد ۲۰ بازی پرفروش ماه شده است.

بازی‌های متمرکز بر چند نفره مانند Call of Duty معمولاً پرفروش‌ترین بازی‌ها در هر سال هستند، و با توجه به اینکه Call of Duty: Modern Warfare 2 در ماه اکتبر منتشر می‌شود، ممکن است بار دیگر در سال ۲۰۲۲ این مورد تکرار شود. ممکن است ببیند که آن را برای مدت طولانی تری از آنچه که کسی می توانست پیش بینی کرده بود، روی موقعیت خود نگه دارد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Elden Ring برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x