FAR CRY 5

FAR CRY 5 برای مدتی رایگان خواهد شد

FAR CRY 5 برای مدتی رایگان خواهد شد !

این هفته می توانید Far Cry 5 را به صورت رایگان از طریق Epic Games Store یا Ubisoft Connect بازی کنید. دوره رایگان از ۱۵ مرداد شروع می شود و تا اوایل شهریور ادامه دارد و امکان  پیش بارگیری بازی در حال حاضر در دسترس است.

در حالی که نقد ها و بحث های اولیه در مورد بازی ونکات آن خسته کننده بود و گیمر ها را از این بازی زده میکرد، Far Cry 5 هنوز همه عناصر یک Far Cry خوب را دارد.

 

” FAR CRY 5 هنوز هم حس فوق العاده ای برای پلیر ها القا میکند! “

 

کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد محیط و فیزیک آن زیباست و شما را وادار به حرکت میکند، زیرا به محض توقف حتی برای یک دقیقه ، مورد حملهی حیوانات و یا گروه های دشمن داخل بازی قرار خواهید گرفت، هلیکوپترها از آسمان شروع به سقوط می کنند و در همین نزدیکی آتش سوزی آغاز می شود و هنوز میتوانید استرسو هیجان را داخل بازی حس کنید.

 

FAR CRY 5
FAR CRY 5

 

در حال حاضر، Far Cry 5  هنوز دارای نقشه های سفارشی بسیار سرگرم کننده ای است که می توانید آنها را کشف کنید ، از جمله  حالت GREGGS فوق العاده واقع گرایانه ، که قطعاً به زودی در Far Cry 6 پیدا نمی کنید ، زیرا بازی بدون ویرایشگر نقشه ارائه می شود.

 

در Ubisoft Connect، دوره آزمایشی رایگان از ۵ آگوست ، ۶ صبح شروع می شود ، در حالی که در فروشگاه Epic Games ، کمی دیرتر در ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.فار

 اگر بعداً تصمیم گرفتید که بازی برای شما مناسب است ، می توانید آن را با تخفیف ۸۰٪ در هر دو ویترین فروشگاه دریافت کنید.

 

 با گیمریما همراه باشید و برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x